Gå til innhold

PDA i trenger ny mobiltelefonforumet?

Anbefalte innlegg

Det er en ting jeg har tenkt litt på. Vi har et forum for håndholdte, og et for mobiltelefoner. Det er et eget forum for de som skal ha ny mobiltelefon, men er det også lov å spørre etter råd om PDA eller skal dette gjøres i PDA-forumet?

Kanskje lurt å skrive "Trenger du hjelp til valg av ny telefon eller håndholdt PDA er dette forumet for deg" hvis det er meningen at det skal være lov å spørre om hvilken PDA man skal kunne kjøpe seg i forumet for de som skal ha ny mobiltelefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Blib @ 18/10/2004 : 16:22)
Hmm, nei, hvorfor skulle man få kunne spørre om PDAer i et mobilforum når det finnes et PDA-forum da?

Vel, "programmer spill og OS"-forumet er vel felles for mobil og pda-OS. Skal det være et eget forum for hjelp av valg av ny telefon mener det 1) Også bør være lov til å spørre om PDA-kjøp 2) Lage et eget forum for "Hjelp, jeg skal ha ny PDA".

Lenke til kommentar

Nei, men siden det er ganske mange PDAer som faktisk har telefonfunksjon så er det kanskje en ide at de slåes sammen. se her f. eks: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=304472

Den er jo postet i pda-forumet. Selv mener jeg den burde blitt postet i nytelefonforumet. Det er ikke så lett. Kanskje noen vil regne P900 for en PDA mens andre for en telefon. Dette gjør at det blir mye feilposting +++ Det enkleste hadde vært et samlet forum for begge deler

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...