experten Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ZM80CHP ZM80DHP er det noe forskjell på disse untatt fargen? har tenkt til å kjøpe en av dem og sette på et powercolor 9800pro, burde jeg kjøpe med en vifte for å sette på? Eller ville dere anbefalt noen andre kjølere? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) jeg har den øverste og jeg MÅ ha en vifte på den, eller så får du VPU recover. Blir for varmt. Syns den kjøler nice jeg, men du må ha god luft sirkulasjon i kabinettet ditt. Anbefaller også VGA Silencer. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Edit: adda direkte link. Endret 18. oktober 2004 av MrLeftfield Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror den siste er best, men ville heller gått for en VGA silencer. Kjøler bedre og er veldig stillegående, pluss luften blir blåst ut av kabinnettet, fordel. Lenke til kommentar
moray Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Den siste er en forbedring/ny versjon av den første, med to heatpipes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå