Gå til innhold

nye ørepropper til mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte noen sony fontopia-propper før sommerferien, og har ikke klart å skille meg fra de enda. Lyden er overraskende bra og bass (som slike propper gjerne har litt problemer med) imponerte meg absolutt. hvis du er interessert og vil ha nøyaktig produktbetegnelse kan jeg skaffe det senere på dagen, siden jeg er på jobb nå.

Lenke til kommentar

Koss Headset PortaPro til 350kr. burde du kjøpe. Ikke så lenge siden disse kostet det dobbelte i Norge.

Jeg har koss the plug og brukte de kun når jeg måtte. Jeg har nå Etymotic ER-4S,

men det blir en annen prisklasse. Og lyd....

Viss du ikke vil ha med bøyle er Koss KSC-50 også meget gode. Har disse selv og de er uendelig mye bedre enn the plug.

Endret av DFLW
Lenke til kommentar
Koss Headset PortaPro til 350kr. burde du kjøpe. Ikke så lenge siden disse kostet det dobbelte i Norge.

Jeg har koss the plug og brukte de kun når jeg måtte. Jeg har nå Etymotic ER-4S

men det blir en annen prisklasse. Og lyd....

Viss du ikke vil ha med bøyle er Koss KSC-50 også meget gode. Har disse selv og de er uendelig mye bedre enn the plug.

Enig Porta Pro er et konge headset. Har også et par Sony MDR-V500 , men jeg liker lyden i KOSS sine og de er enklere å ta med seg. Klapper man de sammen går de fint i jakkelommen.

Løp å kjøp :w00t:

Endret av Popsi
Lenke til kommentar

Hvis du allikevel vurderer å gå over 400 kr, kan jeg anbefale Shure E2c. Kjøpte dem for et par uker siden, og er veldig fornøyd. Nå har jeg ikke hørt på The Plug, men det skal visst være stor forskjell (som jo er rett og rimelig, prisforskjellen tatt i betraktning)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte koss the plug en gang i tiden. Likte dem ikke i det hele tatt. Lyden var jo grei, men de måtte sitte akkurat der de skulle være ellers blir lyden for høy\lav. De satt dårlig i øret og, noe jeg aldri har problemer med med vanlige plugger.

Når jeg tenker på det leverte jeg de inn til reperasjon for ... mange måneder siden og enda ikke hørt noe. Får vel sjekke om jeg kan få de tilbake.

Det minnte meg også på at jeg har et Sony MDR-V700DJ som festene til selve klokkene på begge sider begynner å knekke. Skikkelig lowsy, så få sendt de inn. Skal jeg kontakte Sony eller butikken jeg kjøpte de i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...