Maynard James Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei, øreproppene til mp3 spilleren min har gått til helvete, så nå trenger jeg nye, vil helst ha noen bra'e propper med god lyd, helst ikke over 400 kr. har selv tenkt på "koss the plug" hva burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 må det være plugger og må de stenge lyd ute? Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 teh plug er knallgod, men det er usosial og trafikkfarlig Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjøpte noen sony fontopia-propper før sommerferien, og har ikke klart å skille meg fra de enda. Lyden er overraskende bra og bass (som slike propper gjerne har litt problemer med) imponerte meg absolutt. hvis du er interessert og vil ha nøyaktig produktbetegnelse kan jeg skaffe det senere på dagen, siden jeg er på jobb nå. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Koss Headset PortaPro til 350kr. burde du kjøpe. Ikke så lenge siden disse kostet det dobbelte i Norge. Jeg har koss the plug og brukte de kun når jeg måtte. Jeg har nå Etymotic ER-4S, men det blir en annen prisklasse. Og lyd.... Viss du ikke vil ha med bøyle er Koss KSC-50 også meget gode. Har disse selv og de er uendelig mye bedre enn the plug. Endret 18. oktober 2004 av DFLW Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Koss Headset PortaPro til 350kr. burde du kjøpe. Ikke så lenge siden disse kostet det dobbelte i Norge. Jeg har koss the plug og brukte de kun når jeg måtte. Jeg har nå Etymotic ER-4S, men det blir en annen prisklasse. Og lyd.... Viss du ikke vil ha med bøyle er Koss KSC-50 også meget gode. Har disse selv og de er uendelig mye bedre enn the plug. Enig Porta Pro er et konge headset. Har også et par Sony MDR-V500 , men jeg liker lyden i KOSS sine og de er enklere å ta med seg. Klapper man de sammen går de fint i jakkelommen. Løp å kjøp Endret 18. oktober 2004 av Popsi Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Propper blir plutselig til store øreklokker, nesten som en fjær som blir til 10 høns. Har lest mange lovord om Sennheiser MX500 fra MX serien. Du finner de blandt annet hos Lydrommet.no. Har ikke prøvd disse selv, men har sett de nevnt flere ganger på hydrogenaudio forumet, men jeg går ut ifra at det har litt med kvaliteten man får for prisen å gjøre. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvis du allikevel vurderer å gå over 400 kr, kan jeg anbefale Shure E2c. Kjøpte dem for et par uker siden, og er veldig fornøyd. Nå har jeg ikke hørt på The Plug, men det skal visst være stor forskjell (som jo er rett og rimelig, prisforskjellen tatt i betraktning) Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Jeg kjøpte koss the plug en gang i tiden. Likte dem ikke i det hele tatt. Lyden var jo grei, men de måtte sitte akkurat der de skulle være ellers blir lyden for høy\lav. De satt dårlig i øret og, noe jeg aldri har problemer med med vanlige plugger. Når jeg tenker på det leverte jeg de inn til reperasjon for ... mange måneder siden og enda ikke hørt noe. Får vel sjekke om jeg kan få de tilbake. Det minnte meg også på at jeg har et Sony MDR-V700DJ som festene til selve klokkene på begge sider begynner å knekke. Skikkelig lowsy, så få sendt de inn. Skal jeg kontakte Sony eller butikken jeg kjøpte de i? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå