mulder99 Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei Får ikke ISDN kortet mitt til å fungere, siden driveren ikke er digitalt signert. Kortet er et Topcom Xplorer 500. Har lastet den ny driver fra Topcom, men det er det samme problemet med den, selv om det står at den skal funke på XP... Noen råd? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg har brukt mange drivere opp igjenom tidene som ikke har vært digitalt signert. dette er nemli bare en måte å si at microsoft ikke fått testet disse driverne, det betyr ikke at de ikke fungerer Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2004 HeiFår ikke ISDN kortet mitt til å fungere, siden driveren ikke er digitalt signert. Kortet er et Topcom Xplorer 500. Har lastet den ny driver fra Topcom, men det er det samme problemet med den, selv om det står at den skal funke på XP... Ignorer dette, dette skal gå med mindre maskinen er paranoid satt opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå