ebso86 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg har VST-en "groove agent" og ønsker å ta opp rytmene som spilles men jeg lurer på hvilket redigeringsprogram jeg trenger for å ta opp lyd fra slike plug-ins. Noen som vet? Det beste hadde vært en slagst host som bare kunne spille og ta opp rytmen og lagre som .wav, helst gratis' Har funnet et program som heter VSThost men den har ingen opptaksmuligheter, bare avspilling. Bruker nemli Cool Edit pro 2 og er forsovidt førnøyd med det så det vil bare være for å kunne legge inn trommesporet i cool edit. Endret 18. oktober 2004 av ebso86 Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg fant et program som heter tapeit 2 fra http://www.silverspike.com dette programmet skal etter sigende eksportere all audio fra lydutgangen på lykortet til en wav fil. men når jeg prøver å lage en slik wav fil ser alt ut som det går bra men når jeg prøver å åpne wav filen for å høre om det fungerer så prøver spilleren min å laste ned et kodek og får feilmelding. wav. filer trenger jo ikke kodec så hva er gale? Lenke til kommentar
arela Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Med TapeIt, kan du ta opp utganger fra VST vert (f.eks Cubase). TapeIt kan koples f.eks rett på et VSTi spor (eller i grupper eller i master ut) Vet ikke hvordan dette virker i VST HOST, men er det mulig å legge inn TapeIT som effekt, kan du jo prøve å spille inn der. CoolEdit må vel være perfekt for å ta opp wave-filer. (Adobe Audition 1.5 heter siste verson, og er kjempebra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå