Gå til innhold

Hva er dette verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er 800,- for 2002 versjonen og 300,- for 2003 versjonen for mye?

Fra komplett.no:

Norton Internet Security 2005 Fullversjon, Eng, Retail kr 795,-

Norton Internet Security 2004 Norsk (Ver 7.0) Fullversjon Norsk, Retail kr 795,-

Norton AntiVirus 2005 v11 Norsk Fullversjon Norsk, Retail kr 635,-

Sånn sett er nok ihvertfall prisen du har satt på NIS litt i drøyeste laget.

Men, dette spørs jo hvor du selger/hvem du selger til. Riktig pris er den kjøper er villig til å betale... Eller? :)

Lenke til kommentar

Hvis du vet med sikkerhet at de tre årene gjelder fra nå av og fremover, så blir det jo noe annet. Det jeg hadde i tankene da jeg svarte, var at du hadde ett år igjen av de tre, og dermed like lenge som de jeg linket til.

Det er nok kanskje logisk at abonnementet løper fra første gang det aktiveres (f.eks fra nå), men en vet aldri med softwarebransjen eller kommersielle aktører generelt, de finner jo av og til på finurlige regler.

Et annet spørsmål er hvor stor utviklingen av programmene har vært siden 2002 og 2003. Det går vel automatikk i at det skal komme en ny utgave hvert år, så det trenger vel ikke bety så mye for produktet at det er noen år gammelt, så lenge en får installert updates og virusdefinisjoner.

Men, må vel si at jeg ikke kan gi deg noe godt anslag angående verdien. Er ikke akkurat en utpreget kremmertype, så jeg lar kanskje ting gå litt billig.

Lenke til kommentar

Den følgte med en pc jeg kjøpte for en tid tilbake, men det er kanskje ikke lov å selge den da..? Programmet har ikke som jeg vet blitt installert før, så 3 års abb. starter vel når den blir registrert første gang.

Tror selv at så lenge virusdef., etc. blir oppdatert så er det vel kanskje ikke så stor forskjell fra 2002 til 2004.

Lenke til kommentar
Fra komplett.no:

Norton Internet Security 2005 Fullversjon, Eng, Retail kr 795,-

Norton Internet Security 2004 Norsk (Ver 7.0) Fullversjon Norsk, Retail kr 795,-

Norton AntiVirus 2005 v11 Norsk Fullversjon Norsk, Retail kr 635,-

800 spenn for NIS er blodpris, med tanke på resultater de har vist i diverse tester.

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...