Gå til innhold

edit: _Service_ fra Digital Impuls


Anbefalte innlegg

Enig med Snakker'n. Det virker som om de alltid skal prøve seg og at de alltid legger seg flate når ting "kommer på trykk".

 

Jeg skjønner at Simen1 er glad for at han fikk ny disk - atpåtil en større en uten mellomlegg, men du var jo ikke akkurat blidspent du heller Simen1 før det hadde ordna seg? Det kan vi jo lese i begynnelsen av tråden...

 

At du går fra dette til å, til og med, endre tittelen på tråden til den helt motsatte meningen etter du hadde "stått og pratet litt med sjefen..." er svært betenkelig.

 

EDIT: BAH! Jeg skriver som ei ku!

Endret av *Tronaldo*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er selvfølgelig enig med simalarion om at DI gjenvinner nok litt status dersom de virkelig skal skjerpe seg med forbrukerbehandling i fremtiden. Det er jo som sagt menneskelig å feile og forbedringer er jo bare positivt.

 

Selv er jeg meget fornøyd med de webshoppene jeg har brukt og DI er ikke én av de.

 

_

johanf

Lenke til kommentar
Det er også svært betenklig at noen ikke ønsker å gi mennesker nye sjangser, det er jo for f.... .derforf vi har et forum, for hjelp og forbedring!

Ingen problem å gi dem en ny sjans , det er ikke det dette handler om .

Her har en butikk prøvd seg på en frekkhet som det viser seg de har brukt mot andre tidligere og med hell , forskjellen her var at denne gangen traff de på en som la dette ut offentlig og da ble de plutselig så "flinke" .

Det holder ikke for å rette opp inntrykket , den som tror det er naiv .

Skal de rette opp intrykket må dette skje over tid og at det er kunder som poster her og forteller om at de har hatt en reklamasjon og den gikk smertefritt , inntil da er de fortsatt like useriøse med kundebehandlingen som de var før denne saken .

Lenke til kommentar

Mulig simen oppfattet det slik, men det gjordet overhodet ikke jeg, oppfattet det slik at de trodde fult ut på metoden de brukte, når de nå legger seg helt flate fordi det kommer opp i media, ser ikke jeg på som noe negativt.

 

Edit: utrolig mange fler leifer en vanlig, som betyr i bøtter og spann

Edit: Enda fler :w00t::nei:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Det at han i det hele tatt diskuterer andre kunder og deres oppførsel er jo nok et eksempel på hvordan de driver butikk.

 

Hva er galt med å diskutere kunder generelt? Å diskutere enkeltkunder er helt klart fy-fy, men jeg kan ikke se noe galt i at man snakker om kunder på generell basis.

 

Edit: Dobbelsitering.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Tronaldo, vi vet jo at du ikke har noe særlig til overs for DI, så det er jo ikke noe nytt. Men jeg synes ikke det er så mye grunn til å kritisere DI etter å ha løst saken så elegant.

 

Fakta: Saken startet negativt for DI, og avsluttet svært posistivt. Det er jo ikke noe annet enn en liten solskinnshistorie for både meg og Digital Impuls. Snipp snapp snute og alle levde lykkelig videre. :)

Lenke til kommentar
Tronaldo, vi vet jo at du ikke har noe særlig til overs for DI, så det er jo ikke noe nytt. Men jeg synes ikke det er så mye grunn til å kritisere DI etter å ha løst saken så elegant.

 

Fakta: Saken startet negativt for DI, og avsluttet svært posistivt. Det er jo ikke noe annet enn en liten solskinnshistorie for både meg og Digital Impuls. Snipp snapp snute og alle levde lykkelig videre. :)

Hehehe!

 

Du er ikke sann :w00t:

Lenke til kommentar
Ok, jeg lar meg kanskje kjøpe litt her, men det er venskelig å takke nei når man først blir tilbudt noe eksta. Jeg var knallfornøyd i hele går ettermiddag og smilte fra øre til øre. Det kan jeg ikke huske at noen andre nettbutikker har klart å få meg til å gjøre.

Synes ikke det er direkte positivt at du Simen1 som brukermoderator bruker din stilling til å få ekstratjenester - og ja - du lar deg kjøpe så det holder! :no:

Tull og irrelevant, Om Simen1 opptrer som bruker eller mod. har ingenting med saken å gjøre, alle kan komme med sine erfaringer om nettshoppene og andre butikker her i forum.

Der må jeg for skams skyld si meg uenig!

At Simen1 opptrer som mod er nokså innlysende en faktor for sakens utfall - med tanke på at kronologien i det, hvis vi klarer å se gjennom editene:

1: Klage - blir avvist

2: Innlegg som moderator blir skrevet

3: Saken løser seg - ikke bare på vanlig måte, men sannelig min hatt med et helt fantastisk resultat - Simen1 får bedre en disk enn den som er gått i stykker!

 

At jeg da synes at det lukter fisk og gammal bacon her, synes jeg ikke er det minste merkelig. Simen1 burde i en ideell verden ikke brukt sitt nick som brukermod for å løse saken. Mod bør alvorligtalt brukes til å vel... modde, og i alle fall ikke starte tråder på den måten!

Dette er langt fra første "klagesak" mot DI som går her på forumet, men det må vel sies å ha løst seg på en meget behagelig måte for alle parter. :hmm:

Lenke til kommentar

Da tror jeg vi stenger denne diskusjonen som har sporet av så det holder.

 

Alt som det nå spekuleres i er og forblir spekulasjoner, og det å være brukermoderator på dette forumet har nok heller liten innvirkning på butikkene. Som brukermoderator har man ingen annen påvirkning på noe som helst enn andre brukere.

 

Som administrator på forumet (og journalist på HW.no) har jeg litt innsyn i hvordan det er å være i en priviligert stilling på denne måten, og har til dags dato ikke opplevet noen gang at noen har tilbudt meg noe billigere/gratis mot gjenytelser.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...