Gå til innhold

Valg av tastatur!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er samme om det er ledning eller ikke. (Respons tiden er raskere med ledning seff (eller hva det heter).) Men med leding så slipper du jo å skifte batterier hele tiden. Det er også sinnsykt irriterendes når det er tomt for batteri og du holder på med noe viktig og ikke har flere igjen.

Lenke til kommentar

Så en musematte med ledning-guide nevnt en gang. En eller annen fleksibel gummiinnretning som holdt ledningen "stram" hele tiden. Omtrent som penneholderne på banken og postkontoret, de henger fast i en gummistang som bøyer seg når du drar i tråden pennen er festet i. Vet ikke om det er noen god ide. Kjedelig hvis du drar musa mot deg og slipper, og vooops så drar den av gårde på egen hånd. ;)

Ellers er vel hemmeligheten å ha det litt ryddig på skrivebordet, slike at ledningen kan krølle seg pent bak matta i stedet for oppå den...

Geir :)

Lenke til kommentar

Ok. Men det som er problemet er at ledningene strekker seg over bordet og ned til maskinen slik at de hele tiden er stramme og det er veldig irriterende! Derfor vil jeg ha trådløst. Men er lednigen på tastaturet lenger enn 2 meter, kan det gå. Det er en skuffe med et lokk som jeg har musen på. Den er litt liten og da kommer ledningen mellom kanten på pulten og musen. VELDIG irriternede..Skal stortsett spille da så...

Comfort tastaturet har jeg i tankene!!! :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...