kizzykazz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Heisann! Trenger hjelp til å velge trådløst tastatur som eg skal bruke til spill. Helst med oppladbare batterier eller lignenede. Kan være en slik som du setter musen oppi så ladder den seg opp.. Takk for alle svar, good or bad!!!! Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg ville gått for med ledning vis du skal bruke det til spilling Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Men visst ledningene bare er i veien da? Vil veldig gjerne ha et trådløst!! Men kanskje ledninger er best?? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er samme om det er ledning eller ikke. (Respons tiden er raskere med ledning seff (eller hva det heter).) Men med leding så slipper du jo å skifte batterier hele tiden. Det er også sinnsykt irriterendes når det er tomt for batteri og du holder på med noe viktig og ikke har flere igjen. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Men ledningen kan også være veldig irriterende da? Visst du spiller og ledningen henger seg opp, er det veldig irriterende! Men har noen tastatur og mus til under 7-800kr trådløst?? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tja, hvis du vil ha trådløst til under 700- 800 så selger rimi Labtec til 199 kr. Hr det selv og fungerer helt ok (bruker til å skrive oppgaver etc) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tastatur ledningen henger seg aldri opp hos meg.. Ingen god grunn til å kjøpe trådløs men... -< http://komplett.no/k/ki.asp?sku=112842&cks=PRL >- Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Husk at tatur er en smaks sak... det er ikke sikkert at liker det vi kommer med.. men hvis du skal bruke tast til spilling gå for Logitech Comfort er et genialt tatatur.. men interbett navigator er ogs helt kurant... PS.. har det logitech tastaturet.. helt greit.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Så en musematte med ledning-guide nevnt en gang. En eller annen fleksibel gummiinnretning som holdt ledningen "stram" hele tiden. Omtrent som penneholderne på banken og postkontoret, de henger fast i en gummistang som bøyer seg når du drar i tråden pennen er festet i. Vet ikke om det er noen god ide. Kjedelig hvis du drar musa mot deg og slipper, og vooops så drar den av gårde på egen hånd. Ellers er vel hemmeligheten å ha det litt ryddig på skrivebordet, slike at ledningen kan krølle seg pent bak matta i stedet for oppå den... Geir Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nei.. Du tenker på Mouse Bungee tror jeg the Mouse Bungee - holder styr på museledningen din. 1337 gamers bruker ikke trådløst!! K Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror ikke du skal være bekymret for batteriforbruket på et trådløst tastatur; på mitt Logitech (husker ikke modellnummeret) går det flere måneder mellom hver gang jeg må bytte. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Ledningen henger? Tastaturet står jo stille... Jeg har ALDRI hatt noen problemer med det! Kjøp Keytronic! Endret 18. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trenger vel egentlig bare trådløs mus? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nei.. Du tenker på Mouse Bungee tror jeg the Mouse Bungee - holder styr på museledningen din. 1337 gamers bruker ikke trådløst!! K Ikke Nei... Ja! Der er den. Kjøpte en musematte av Microplex en gang, var nok da jeg så den. Er den bra? Geir Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Ok. Men det som er problemet er at ledningene strekker seg over bordet og ned til maskinen slik at de hele tiden er stramme og det er veldig irriterende! Derfor vil jeg ha trådløst. Men er lednigen på tastaturet lenger enn 2 meter, kan det gå. Det er en skuffe med et lokk som jeg har musen på. Den er litt liten og da kommer ledningen mellom kanten på pulten og musen. VELDIG irriternede..Skal stortsett spille da så... Comfort tastaturet har jeg i tankene!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå