raatass40 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har tidligere her spurt litt om hvor mange sms,mms man kan lagre på s700i Har nå fått svar fra sonyericcson att man kan ha 100stk i innboks. Spurte og om å kunne lagre dem i mapper på mobilen, men det gikk ikke. Kansje dere kan prøve som meg, jeg hadde K700i og lagret meldinger i maler på mobilen og det funket helt greit. Bare ett tips fra meg Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson S700i lagrer alle SMS og MMS på det interne minnet. S700i kan lagre opp til 100 SMS. Hvor mange MMS som kan lagres kommer ann på hvor mye ledig minne du har på det interne telefonminnet. Det interne telefonminnet er på 41 MB. Med vennlig hilsen /Elin Härnes Sony Ericsson Call Center Lenke til kommentar
scorpionen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Heisann. Har kommet i kontakt med SE om Memorystick DUO. Her er svaret :!: Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson S700 støtter Memory Stick Duo opp til 128 MB. Annet enn det kan vi ikke garantere skal fungere. (DVS: Memorystick Duo PRO, Magicgate & Memorystick Duo over 128 MB) Med vennlig hilsen /Elin Härnes Endret 18. oktober 2004 av scorpionen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå