Kjell Loen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Etter å ha installert Sygate brannmur vil ikke maskinen ta i mot pdf-filer. Jeg ser de ligger i e-mailen, men feltet er grått slik at jeg ikke kan åpne eller lagre filene. Jeg avinstallerte Sygate igjen, men det hjalp ikke noe i det hele tatt. Jeg bruker XP pro . Tips mottass med takk. Kjell Lenke til kommentar
Sharkey Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Går ut ifra at du bruker Outlook Express. Start Outlook, gå til Tools --> Options --> Security --> og huk vekk 'Dont let me open potential dangerous file (eller noe slikt ) Dette burde fikse det. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ikke akkurat et direkte svar, men jeg kan på det varmeste anbefale at du prøver Mozilla Thunderbird til mail. Jeg bruker dette både hjemme og på jobb (IMAP og POP3) og har "konvertert" en hel rekke andre til å bruke det - et mye mye bedre mailprogram, uten alle svakhetene til Outlook (Express). Lenke til kommentar
Kjell Loen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Takk for hjelpen. Nå fikk jeg fram det jeg skulle ha. Takk Kjell Lenke til kommentar
thotta Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 En annen mulighet (hvis du ikke vil huke av) er faktisk å bare trykke på videre-send knappen. Da vil vedleggene være tilgjengelige i den nye mailen som blir laget (før du har sendt den selvfølgelig). Herfra har du da full tilgang til å lagre eller åpne de direkte. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Denne tråden er feilpostet, og stenges derfor. Jeg håper at du neste gang ser nøyere på menyen til venstre og ser at det finnes andre hovedkategorier her på forumet som omfatter programvare, programmering, mobil, spill, etc. Bruk den som er mest relevant, og hold hardwarekategorien fri for ting som ikke har med hardware å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg