Mapster Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 www.flexi-data.no tror jeg er den beste data webshop og butikk... God service veldig billig i forhold til andre webshops. Genialt for de som bor på Laksevåg eller resten av Bergen, gratis porto, ellers er det postoppkrav for resten av landet. Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er det slik å forstå at flexi-data selger over hele landet igjen mener du? De gjorde det og jeg var fornøyd, men så blei de plutselig lokalbutikk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 tror de har fornyet seg.. å sender i hele landet igjen.. se www.flexi-data.no. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 har kjøpt alle mine deler der jeg... Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 sånn som jeg forstår det så selger de over hele landet, "Kunden kan velge mellom å få varen sendt i Postoppkrav eller hente selv på Laksevåg." Lenke til kommentar
hart Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ser at de får varer fra Norek de også... Hyggelig at du er fornøyd med servicen da. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 www.flexi-data.no tror jeg er den beste data webshop og butikk... God service veldig billig i forhold til andre webshops. Genialt for de som bor på Laksevåg eller resten av Bergen, gratis porto, ellers er det postoppkrav for resten av landet. Er fullstendig enig!. Kundeservicen til Flexi er helt fantastisk. De er spesielt gunstig for de som bor i Bergen Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Enig Flexi er meget bra! -Selv om de ble litt dyrere når de gikk over til norek Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 helt enig! flexi er meget bra! alltid god service, og det var veldig greit å slippe frakt når jeg var bergenser... Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det her hørtes mistenkelig mye ut som reklame for flexidata... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det her hørtes mistenkelig mye ut som reklame for flexidata... Du har helt rett! Alle som har postet i denne tråden er ansatte på flexi, og vi får sparken om ikke vi skriver inn disse innleggene! PS: Visste du at vi har veldig god pris på trådløs mus og tastatur denne uken? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 PS: Visste du at vi har veldig god pris på trådløs mus og tastatur denne uken? :!: Ja, flexi har bra service. Tror ikke de har så mange ansatte som de som har postet her. Lenke til kommentar
Manoz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg syns ikke de er særlig billige. www.psdata.no er jo mye billigere? de har også bedre utvalg (syns iaf jeg ;p) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg syns ikke de er særlig billige. www.psdata.no er jo mye billigere?de har også bedre utvalg (syns iaf jeg ;p) hovedgrunnen til at jeg begynte å bruke flexi var at jeg slapp frakt, noe som gjorde at de ble billigere i ni av ti tilfeller... de var alltid billigere enn butikk-prisene til komplett, og er stort sett billigere enn datakjeden... ...etter hvert som jeg har brukt dem har jeg vært såpass fornøyd at neste gang jeg skal kjøpe datautstyr så kommer jeg trolig til å bestille fra dem selv om de kanskje er noen kroner dyrere enn andre...(siden jeg ikke lenger bor i bergen) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) PS: Visste du at vi har veldig god pris på trådløs mus og tastatur denne uken? :!: Ja, flexi har bra service. Tror ikke de har så mange ansatte som de som har postet her. haha.. sist jeg sjekket var de bare 2 ansatte edit: oi, jeg quotet feil innlegg, men det passet like bra likevel er superfornøyd med flexi jeg også.. har handlet flere pcer der de siste årene... Endret 18. oktober 2004 av Musty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå