brabra Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei. Er på utkikk etter en telefon som er lettvint i bruk, og som har muligheter for bluetooth og epostklient. Bra batterilevetid er også et stikkord. Har kikket litt på Nokia 6230, men håper på innspill på andre modeller og. Er det noen modeller dere vil anbefale? På forhånd takk. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 sony ericsson t630 bruker denne opp mot mx900: synkronisert hver gang eg er i nærheten. bruker den mot blåtann hf 35: god kvalitet som sitter godt. bruker den mot blåtann hf for bil: alltid konsentrert på trafikken bare å anbefale, enkelt å bruke blåtannen også hva skulle vi(eg) gjort uten blåtann? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 SE T630, SE T610, Nokia 6230, SE k700i, SE Z600 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nokia 7610, du vil ikke angre.. Den har alt du ber om. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nokia 7610, du vil ikke angre..Den har alt du ber om. Egentlig ikke. Han vil ha god batterilevetid, ikke sant? hva skulle vi(eg) gjort uten blåtann? Tatt oss en kebab? Eller brukt Infrarød.. Er det noen modeller dere vil anbefale? Ikke for å skuffe deg, men gode batterilevetid og bluetooth er to ting som ikke alltid henger så godt sammen. T630 er kanskje et lite unntak - du bør titte litt på. Billig er den også, trur den koster 1,2k på elkjøp. Du får en grei TFT-skjerm, CIF-kamera og et godt menysystem og såklart bluetooth med i prisen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nokia 7610, du vil ikke angre..Den har alt du ber om. Egentlig ikke. Han vil ha god batterilevetid, ikke sant? Lader den to ganger i uka jeg.. Er det mye? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Lader den to ganger i uka jeg.. Er det mye? Ja. Dvs at det bare går 84 timer mellom hver lading. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nokia 7610, du vil ikke angre..Den har alt du ber om. Egentlig ikke. Han vil ha god batterilevetid, ikke sant? Lader den to ganger i uka jeg.. Er det mye? Jaså? Men nå får jeg den til onsdag.. Gleder meg villt! Du snakker her om 7610? Hvordan kan du da lade den to ganger i uka når du ikke har fått den enda?? Lenke til kommentar
brabra Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk for mange svar. Er det noen som har erfaringer med t630 for bruk med pc? Veldig greit å kunne sjekke mailen på fjellet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå