Hassan Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei alle sammen, mulig denne like godt kunne vært lagt under skjermkort, da det jeg egentlig lurer på er hva som er forskjellen på 6800gt/ultra og 6800 som gjør at ikke denne vannblokken http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23355 ikke skal fungere på et vanlig 6800 kort. Lenke til kommentar
hemsedal Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Har med designet på selve kortet å gjøre. Plassering av minnebrikker ol. GT/Ultra har ikke samme design som 6800/LE. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Hmf, NV5 passer da på LE/Nu, hvorfor skulle ikke denne blokken ikke gjøre det? Ikke at jeg vet det 100% sikkert, naturligvis. Nøyaktig hvilke forskjeller på PCB-designet er det mellom LE/Nu/GT/Ultra, rent bortsett fra doble drevkontakter og 256MB vs 128MB? Anta at alle modellene er referansedesign. Lenke til kommentar
Hassan Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 jeg synes også det virker logisk, men skjønner da ikke hvorfor de skriver kun til ultra/gt? Lenke til kommentar
zexs Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Sendte en mail til microplex om dette spørsmålet, og de kunne hverken bekrefte/avkrefte om blokka ville passe. Det skulle visst komme en versjon til av blokka som muligens ville passe. Det var uvisst når de fikk den på lager. Er vel ikke noen som bor i nærheten av microplex som kunne stikke innom og fått testet dette? Om blokka passer 6800nu/le kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå