christt Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Vært kjipt med "MICROplex" boxer da... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 haha :smile: det hadde vært helt rått ! tror nesten jeg skal bestille en, tenk så moro å troppe opp på playa'n med komplett boxer viser at du ikke er redd for å drite deg ut ihvertfall Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 boxerene var kule men eller s lite klesutvalg på komplett ARRRRRRGh håper de får større klesutvalg snart, slik at vi kan få en matchende KOMPLETT garderobe, det hadde vært noe det, hadde det ikke ? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 noen grunn til at du linka til Small/Medium og ikke Large/Extra Largre? Små dimmensjoner på verktøyet eller :razz: Kansje ikke alle er så fete rundt ræva :wink:. Hehe.. Neida.. Men en morrsom nerde boxer det der ja! Må jo kjøpe noe annet med den nye skjermen min, hehe :wink: Go Komplett! Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 I juli kommer første servicepack'en. Den fjerner bremsespor og gule flekker. Ellers kan det lønne seg å vente til november. Da kommer en oppgradering i lang versjon med foring i lammeull. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Blir liggende i folder Lang vinter under--- sammen med skibukse, lue og votter. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 HAHAHAHAHA!!!! Snart går vel komplett over fra data-butikk til motebutikk. "Og her ser vi det nyeste fra Komplett kolleksjonen, en lang aftenkjole med tilhørende disketter, og en M$ mus stilfullt hengende ned langs skulderen. Legg merke til at kjolen er laget kun av deler fra returnerte deler komplett ikke gidder å behandle" LOL! Lenke til kommentar
keithho Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Fikk en melding av komplett.. de lurte på hvilken størrelse jeg brukte.. så jeg kan får en "overaskelse" på posten HVa kan det være? :razz: Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Quote: Den 2002-05-28 00:11, keithho skrev:Fikk en melding av komplett.. de lurte på hvilken størrelse jeg brukte.. så jeg kan får en "overaskelse" på posten HVa kan det være? :razz: heldiggris du da, det gjelder å være på rett sted til rett tid :smile: :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Noe å briefe med på LAN party Lenke til kommentar
p4power Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Nå mangler vi bare Komplett Grandiosa og Komplett cola, så trenger en ekte nerd aldri forlate godstolen. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 syke greier... norek har jo ikke krus engang .... Lenke til kommentar
keithho Skrevet 28. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2002 Quote: Takk for at du valgte å benytte Komplett.no.Ditt ordrenummer er 2575152.Din bestillingsinformasjon kan ses under. Du mottar ny e-post når ordren er ferdigbehandlet,eller hvis det blir endringer på leveringsdatoer. Hvis du ombestemmer deg og vil slette eneller flere varer fra ordren, kan du gjøre dette selv fra Konto-sidene.For oppdatert status og mer informasjon, besøk Konto-sidene.Ordrenr. 2575152Ordredato 2002-05-28Ordrestatus ÅpenBest.ref. GAVE FOR HARDWARE.NOKundenr. 153255Bet.bet. KontantFraktmåte Servicepakke - SAMLET LEVERINGAvgifter ekskl. mva. NOK .00Avgifter inkl. mva. NOK .00Frakt ekskl. mva. NOK .00Frakt inkl. mva. NOK .00Varer ekskl. mva. NOK .00Mva. NOK .00Varer inkl. mva. NOK .00Totalt ekskl. mva. NOK .00Mva. NOK .00Totalt inkl. mva. NOK .00Leveres til:Keith HoNedre Ulsetskogen 69NO-5119 ULSETAtt: Solgt til:153255Keith HoNedre Ulsetskogen 69NO-5119 ULSETHer følger en oversikt over alle bestilte varer:1.00 Stk 108116 Komplett.no Boxer S/M (liten i str.) Shortlegs med Björn Borg design Lev.dato: 2002-05-28 Til sammen: NOK .00 ekskl. mva., NOK .00 inkl. mva.Her er litt og "kle deg opp" med i sommer. Takk for morsom tråd på Hardware.no1.00 Stk 107068 Komplett.no Piquèskjorte Lyseblå og trendy, strl M/L Lev.dato: 2002-05-28 Til sammen: NOK .00 ekskl. mva., NOK .00 inkl. mva.Her er litt og "kle deg opp" med i sommer. Takk for morsom tråd på Hardware.noSelger har salgspant i varene inntil oppgjør har funnet sted, jf. Panteloven §§ 3-14, a. Jeg bukker og takker for gaven! TAKK KOMPLETT OG TIL ALLE ANDRE: LØP OG KJØP! Lenke til kommentar
Habelihvafornoe? Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 Til alle dere som tror en komplett-boxer vil ødelegge lysten til en dama: Tror dere virkelig en "digg" dame vet hva komplett er? PS, det er ikke lengden det kommer an på, det er antall meter i sekundet! Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 28. mai 2002 Del Skrevet 28. mai 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...30&GrpID=4&s=pl lol, dette er jo også noe og se på, skaff deg en sånn, en bokser og en kopp så har du jo perfekt selskapsutstyr! ha kakao i koppen så hvis det blir kaldt (siden du bare har på deg en t-skjorte og en boxer) Lenke til kommentar
keithho Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Måtte bare si at jeg hentet boxeren min idag.. JÆVLIG KULT Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 18:38, keithho skrev:Måtte bare si at jeg hentet boxeren min idag.. JÆVLIG KULT Da venter vi spent på bildene .... :smile: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jaa? Hvordan er dyret? Boxer fra Komplett LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå