Joachim_F Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nyhetsbyrået Reuters melder at Eidos er i ferd med å utsette lanseringen av Championship Manager 5. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tør de det da tro? Vanligvis har de jo satset på julegave-markedet... Lenke til kommentar
IRazor Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 De ventet vel lenge på å si at spillet er utsatt. Kanskje de vil la FM 2005 la seg selge ferdig og så satse på julrushet? Eller kanskje de har innsett at spillet ikke er bra nok etter å ha sett final av demoen til FM 2005. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hadde eigentleg trudd at dei ville prøve å få det ut før FM2005 kom, sånn at dei kan tjene mest mogleg på det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jaja, da tror jeg de kan kysse mange fans farvel. Jeg regner med at det blir Football Manager for min del, siden jeg er veldig fornøyd med SI, men jeg vil heller ikke utelukke CM5. Med denne utsettelsen risikerer de jo at mange fans velger FM siden det kommer ut CM5. De har vel sikkert en lur taktikk med dette også, men jeg skjønner den ikke Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Tja, driter i taktikken deres eller FM og CM, bare det stygge spillet kommer ut sant fordi dette tok sin tid. Jeg gleder meg ikke like mye som eg gjorde før. Ble vant til grafikken også. Men må spille for det, samtidig som jeg håper at Multiplayer community blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg