Gå til innhold

3500,- til skjermkort

Minigud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
takk for rask reply, men er det noen begrunnelser hvorfor jeg bør velge det og det kortet?

takk

smak etter behag.. de er nesten like som to dråper vann i "high-end" klassen. Jeg går for nvidia, siden jeg har best erfaring med de. :)

men det er vel noe forskjell? er vel bra på forskjellige ting eller noe

Lenke til kommentar

6800 GT er som mange allerede har nevnt, jevnt over bedre enn X800PRO i de fleste spill. Jeg ville helt klart gått for X-Shock's forslag. Club3D 6800 (ikke GT eller ultra) leveres etter hva jeg har hørt med Ultrakjøler, så jeg regner med at GT også gjør det. Med andre ord, dette kortet egner seg nok meget godt for overklokking med original kjøler, hvis du er interessert i dette.

Lenke til kommentar
6800 GT er som mange allerede har nevnt, jevnt over bedre enn X800PRO i de fleste spill. Jeg ville helt klart gått for X-Shock's forslag. Club3D 6800 (ikke GT eller ultra) leveres etter hva jeg har hørt med Ultrakjøler, så jeg regner med at GT også gjør det. Med andre ord, dette kortet egner seg nok meget godt for overklokking med original kjøler, hvis du er interessert i dette.

jeg har aldri drevet med klokking, men om det ikke er vanskelig så er jeg selvsagt hypp på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...