kaliber Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei. jeg har klart å brekke restart knappen på maskina mi når jeg skulle skjære hull foran på den.. da skjærte jeg tilfeldigvis over selve restartknappen. så jeg må lage en ny en. jeg ser det er 2 ledninger som går til den, en hvit og en oransje. de ledningene er ganske småe, hvordan få laget da en egen knapp til dem? må jeg bruke f.eks kabelsko ? håper på raske svar. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 er en stor fordel å bruke kabelsko ja... se på Biltema.no... dær finner du mange forskellige brytere Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 okej. men prob. hvordan feste de.. må jeg surre ledningen på kabel skoa.. så plugge den til en bryter ? Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) nopp... med di kabelskoene jeg har kjøpt på clas olson trer du bare ledningen inn i enden på kabelskoen og klemmer til med en tang... veldig enkelt... så er det på di fleste brytere en liten tapp som passer til kabelskoene Endret 18. oktober 2004 av ElmotriX Lenke til kommentar
Doffa=Master Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hei. jeg har klart å brekke restart knappen på maskina mi når jeg skulle skjære hull foran på den.. da skjærte jeg tilfeldigvis over selve restartknappen. så jeg må lage en ny en. jeg ser det er 2 ledninger som går til den, en hvit og en oransje. de ledningene er ganske småe, hvordan få laget da en egen knapp til dem? må jeg bruke f.eks kabelsko ? håper på raske svar. Hvordan i he***te greide du å brekke den knappen? du må jo være kjempe flink Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) hei. jeg har klart å brekke restart knappen på maskina mi når jeg skulle skjære hull foran på den.. da skjærte jeg tilfeldigvis over selve restartknappen. håper på raske svar. Hvordan i he***te greide du å brekke den knappen? du må jo være kjempe flink Er du blind? Endret 19. oktober 2004 av BenSin Lenke til kommentar
slettet Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ikkje bruk kabelsko om du har moglegheit for å lodde... Kabelsko på så tynne ledninger blir det berre pes med... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 er jo dumt å lodde hvis du trenger å ta ledningene av bryteren igjen, så det er vel bedre med kabelsko. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har en startknapp liggende.. hvis du trenger ( det beste er å lodde på de små ledningene ) Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 ja lodde kan vel være den beste løsningen. men bruker kabelsko nå, fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå