Gå til innhold

ny restart knapp ?

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har klart å brekke restart knappen på maskina mi når jeg skulle skjære hull foran på den.. da skjærte jeg tilfeldigvis over selve restartknappen.

så jeg må lage en ny en. jeg ser det er 2 ledninger som går til den, en hvit og en oransje. de ledningene er ganske småe, hvordan få laget da en egen knapp til dem? må jeg bruke f.eks kabelsko ? :hmm:

håper på raske svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nopp... med di kabelskoene jeg har kjøpt på clas olson trer du bare ledningen inn i enden på kabelskoen og klemmer til med en tang... veldig enkelt... så er det på di fleste brytere en liten tapp som passer til kabelskoene ;)

Endret av ElmotriX
Lenke til kommentar
hei.

jeg har klart å brekke restart knappen på maskina mi når jeg skulle skjære hull foran på den.. da skjærte jeg tilfeldigvis over selve restartknappen.

så jeg må lage en ny en. jeg ser det er 2 ledninger som går til den, en hvit og en oransje. de ledningene er ganske småe, hvordan få laget da en egen knapp til dem? må jeg bruke f.eks kabelsko ? :hmm:

håper på raske svar.

Hvordan i he***te greide du å brekke den knappen?

du må jo være kjempe flink :thumbup:

Lenke til kommentar
hei.

håper på raske svar.

Hvordan i he***te greide du å brekke den knappen?

du må jo være kjempe flink :thumbup:

Er du blind?

Endret av BenSin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...