firberblad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Åssen fungerer det hvis jeg kjøper et produkt, men etter en dag eller to så finner jeg ut at det ikke tilfredstiller de kravene jeg stiller. Kan jeg da gå tilbake til butikken å si at jeg ikke vil ha det lengre? Kan jeg bytte det i en annen vare etc? Kjøpet er gjort hos expert. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvis du har kjøpt det utenfor fast utsalgssted (dvs. postordre, internett osv.) kan du benytte deg av angrerettloven. Fristen for å angre er 14 dager, men kan variere etter hvor mye opplysninger du fikk fra selger. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Nei, det ser ut som om du har kjøpt produktet i butikk. Da har du ikke noen rett til å få byttet/levert tilbake produktet såframt ikke butikken har en slik ordning. Elkjøp har det. Tror ikke Expert har det, men jeg kan ta feil. Uansett, gå og spør. Mange butikker er greie. Endret 18. oktober 2004 av Orjanp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå