Gå til innhold

Hva I F.. feiler sub'm til z-680?


Anbefalte innlegg

Beklager å syte sånn, men kjipern å kjøpe så dyrt pc anlegg og så er det bare ræva...

Kan jo prøve en annen versjon av winamp. Er egentlig fan av de enkle winampene, 2.91 f.eks, men jeg kan jo se om 5'ern er noe bedre. Har jo egentlig testet med mediaplayer f.eks, og det fungerte supert.. men jeg får sjekke ut muligheten.

Sub'en står forresten ganske langt inni et hjørne, så det kan jo også være en mulighet. Men det som er litt rart, er at jeg bygde en billigpc for en kamerat, og så testet jeg lyden på den...og det var jo en helt ny verden. Det var integrert lydkort på EPoX EP-8KMM5i, og der var bassen super. På min pc må jeg har bassen helt på min på kontrollenheten, men på den andre pcen måtte jeg skur den opp til 50%.

 

Jeg skal prøve meg litt frem med spiller og plassering, men er overbevist at lydkortet er avgjørende her. Til dere som har z-680, hvilket lydkort bruker dere, og fungerer det bra?

 

Et alternativ er jo å finne et lydkort som bruker sammen chippen som i EPoX EP-8KMM5i..

 

Hvis noen har en bra løsning, plz help me!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager å syte sånn, men kjipern å kjøpe så dyrt pc anlegg og så er det bare ræva...

Kan jo prøve en annen versjon av winamp. Er egentlig fan av de enkle winampene, 2.91 f.eks, men jeg kan jo se om 5'ern er noe bedre. Har jo egentlig testet med mediaplayer f.eks, og det fungerte supert.. men jeg får sjekke ut muligheten.

Sub'en står forresten ganske langt inni et hjørne, så det kan jo også være en mulighet. Men det som er litt rart, er at jeg bygde en billigpc for en kamerat, og så testet jeg lyden på den...og det var jo en helt ny verden. Det var integrert lydkort på EPoX EP-8KMM5i, og der var bassen super. På min pc må jeg har bassen helt på min på kontrollenheten, men på den andre pcen måtte jeg skur den opp til 50%.

 

Jeg skal prøve meg litt frem med spiller og plassering, men er overbevist at lydkortet er avgjørende her. Til dere som har z-680, hvilket lydkort bruker dere, og fungerer det bra?

 

Et alternativ er jo å finne et lydkort som bruker sammen chippen som i EPoX EP-8KMM5i..

 

Hvis noen har en bra løsning, plz help me!

sub'n er litt for krafitg i forhold til resten av anlegget, og den er ike så tight.. den er bare slik..

 

unormal durring kan være pga brukerfeil, drivere, instillinger.. ihvertfal det eg fant ut etter en telefon med logitech.. fiksa litt på instillinger osv. og bassen funker SUPERT. spiller fremdeles litt høyt, men har ingen unormal skurring eller lignende

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med subben... Løsningen var å pakke et par lester (tykke sokker) inn i porten til subben. Dette tar av for vibrasjonen som fører til ulyden fra plastikken der inne. Skal nevnes at jeg ikke pakket de langt inn, bare nok til at de sitter fast der som en slags ball (de må nemlig sitte hardt fast for at det skal hjelpe). Og ja, vet at det står i bruksanvisningen at man ikke skal putte ting inn der... Har brukt høyttalerne slik i et år nå uten problemer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...