Vod kaNockers Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er det noen som kan fortelle meg om det kabinettet her er bra? Er forsyningen bra? http://www.databutikken.com/no/default.php...d=ASPXD2BLC-400 Lenke til kommentar
Frostax Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 vet ikke om det er bra, men det har status som mangelvare, og det har det hatt siden jeg skulle ha ny pc for fler måneder siden også... Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 vel.... 400W skal strekke til... men noe jeg syns er stort minus med den er et den nærmest er ferdig modda... så jeg ville ikke anbefalt den... mye tøffer med noe du kan jobbe litt selv på... se om noen av lian-li kabinettene faller i smak, og en strømforsyning fra f.eks www.microplex.no Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 vel.... 400W skal strekke til... men noe jeg syns er stort minus med den er et den nærmest er ferdig modda... så jeg ville ikke anbefalt den... mye tøffer med noe du kan jobbe litt selv på... se om noen av lian-li kabinettene faller i smak, og en strømforsyning fra f.eks www.microplex.no Helt enig, ferdigmodda kabinetter er ikke noe særlig stil Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg