Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har begynt på Stargate SG-1. Sett to sesonger pluss noen av sesong 3. Kul serie, hvis man ser bort ifra noen småting. (Språkgreia, hvorfor prater alle de møter perfekt engelsk? :p ). Håper storylinen kan holde mål utover, hører sesong 9 er bekreftet (!).

Det hadde ikke vært tid til noen særlig handling hvis de skulle brukt tid på å lære språket til alle de møter.

Sesong 9 er bekreftet ja, filmingen starter i mars 2005 :D

Du kan glede deg til de videre sesongene, serien blir bare bedre og bedre :)

Hvis du ikke har fått det med deg, så har serien utvidet med en slags tillegsserie som heter Stargate Atlantis, denne må du ikke se før du har sett alle SG-1 sesongene til og med sesong 7. Sesong 2 av denne serien starter også filmingen i mars 2005.

Lenke til kommentar
Har begynt på Stargate SG-1.  Sett to sesonger pluss noen av sesong 3.  Kul serie, hvis man ser bort ifra noen småting. (Språkgreia, hvorfor prater alle de møter perfekt engelsk?  :p ).    Håper storylinen kan holde mål utover, hører sesong 9 er bekreftet (!).

Det hadde ikke vært tid til noen særlig handling hvis de skulle brukt tid på å lære språket til alle de møter.

Sesong 9 er bekreftet ja, filmingen starter i mars 2005 :D

Du kan glede deg til de videre sesongene, serien blir bare bedre og bedre :)

Hvis du ikke har fått det med deg, så har serien utvidet med en slags tillegsserie som heter Stargate Atlantis, denne må du ikke se før du har sett alle SG-1 sesongene til og med sesong 7. Sesong 2 av denne serien starter også filmingen i mars 2005.

Jo, jeg har allerede lært meg til å overse denne tingen med språket, men man kommer ikke utenom at det er en trå kamel å svelge. Hehe. Jaja, alt det andre gjør opp for det da.

Joa, jeg har hørt om SG:Atlantis, og har planer om å begynne på den så snart jeg har kommet langt nok i SG-1 til at det blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...