Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lost. Men er har du ikke lagt til sånne reallity serier slik som big brother og ungkaren?

Dett er mer snakk om serier ikke reality...

Hva med "Desperate Housewives(Frustrerte Fruer)"?

Legg den til!

Dette skal vi nok få gjort :thumbup:

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Tja, jeg har sett igjennom alt av:

StarGate SG-1

StarGate Atlantis

Smallvlile

Star Trek Enterprise

Familiy Guy

Futurama

Lost

Alias

Firefly

24

Jeremiah

Dark Angel

Andromeda

Taken

Holder også på med:

Las Vegas

Twin Peaks

Dead Like Me

FarScape

Proof Posetive

X-Files (er vel på sesong 7?)

Buffy (stoppa i sesong 6, uff)

+ Noen andre

Best av alt liker jeg vel StarGate SG-1 og Atlantis, det var disse som starta min interesse for TV-Serier, men Lost, Alais og spesielt Jeremiah er meget bra TV-Serier, sammed med Andromeda :)

Neida, det tar ikke såå mye tid å se disse seriene, men blir fortvekk et par episoder hver dag:)

Lenke til kommentar

Smallville

Spennende episoder, litt kult å vite hvordan Clark vokste opp i og med at de fleste vet hvordan Supermann-filmene gikk ut på (det med Lex, Daily Planet, Louis Lane osv.) Episodene er start -> slutt OG fortsettning men ikke i selve handlingen men dialog-messig og sesongene i helhet.

CSI: Las Vegas

Las Vegas er og blir den beste (har sett CSI: NY men NY bygges på et helt annet konsept egentlig. 50% ordentlig CSI og 50% drama mellom karakterene. NY går mer i dybden på karakterene som jobber i CSI). Det er fasinerende å se hvordan man klarer å finne spor og følge dem opp i kriminalsaker. Syntes at det nesten virker litt farlig, skikkelig Anarchy's TV-Programme For Covering Your Murdertracks tongue.gif . Effektene er naise og minimalistiske og skuespillerene, spes. Grissom, er fantastiske. Episodene er start -> Slutt a là Smallville men fortsettelse i dialog og sesongene i helhet.

Lost

Greit! Jeg trodde dette var en drittserie men neida, Lost er utrolig spennende og enkelte av scenene er helt utrolige (som de første pilotepisodene). Skuespillerene spiller sine roller veldig godt. Lost minner meg om en blanding av Cast Away, Robinson Ekspedisjonen (og nei, ikke VIP) og Jurassic Park. Lost er satt som en film i flere episoder a là 24. Begynner man å se Lost midt i sesongen, har du gått glipp av mye.

Kongen av Queens

Humorserien er den beste. Kanskje fordi jeg relaterer meg mye i væremåten til Doug. Og dama, ja, henne er faen meg helt lik konas. Dialogen i KaQ virker veldig naturlig, en dialog som kan virkelig skje i den daglige verden. Det er veldig få serier som har dette.

..dette er mine subjektive meninger..

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar
den avstemmningen blir egentlig litt feil pga den serien som er mest pop for tia generelt, raver jo lista.  Men de folka følger vel mainstream'en ;)

Alle de seriene er vel forsåvidt mainstream "hollywood"-serier, så jeg ser ikke helt poenget ditt ;) (utenom et par).

Så de fleste følger vel mainstreamen og har skjønt at det hjelper godt på med litt budsjett for å lage en god serie.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
den avstemmningen blir egentlig litt feil pga den serien som er mest pop for tia generelt, raver jo lista.  Men de folka følger vel mainstream'en ;)

Alle de seriene er vel forsåvidt mainstream "hollywood"-serier, så jeg ser ikke helt poenget ditt ;) (utenom et par).

Så de fleste følger vel mainstreamen og har skjønt at det hjelper godt på med litt budsjett for å lage en god serie.

nå mente jeg ikke mainstream i forhold til seriene men mainstream i forhold til hva folk i HW.no ser på nå. Hadde denne pollen vært i Statene, hadde den variert mye mer. Det var det jeg mente.

btw, alle er ikke alle minus noen :p

EDIT: mente HW, ikke Norge

Endret av ohh-noo
Lenke til kommentar

De "fleste" i Norge ser ikke på LOST og mesteparten av de som gjør det har ikke sett mer enn 4 (eller 3?) episoder og det synes ikke jeg er på langt nær nok til å definere det som din favorittserie.

Den hadde nok variert litt mer, men LOST, One Tree Hill, 24 og CSI hadde nok vært gjengangere.

Lenke til kommentar

nei, de "fleste" i Norge ser kanskje ikke på Lost men majoriteten av de som har votet gjør visstnok det.

Har sett de 16 episodene av Lost som har kommet ut i Statene og kan konstantere for min del at Lost en av av de bedre TV-seriene jeg har sett men hadde ikke kunne si det samme på grunnlag av 5 episoder nei..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...