Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

Skal se om jeg ikke får en våre vennlige Mod's til og gjøre dette ;)

Edit: Siden Scrubs og Navy Nics så lar vi de ligge i Kan komme i pollen.... (hvis det ytres flere ønsker om dette så kommer de opp)

Vi har fått inn American Chopper. :thumbup:

Edit 2: Vi har enda 16 ledige plasser i poll, bruk dem klok for jeg overlater Dere til og bestemme hvem som skal få komme inn, emn det må ha vært ytret et ønske om dette mins 3 ganger ved noe sjeldnere serier.

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ikke mulighet for flere valg? :(

Hva tenkte du på? Det er muligheter for og legge til dserier hvis du kommer med og andre er enige med deg!

Vi har plass til 15 alternativer til.

All endring i Poll venligst spørr før man legger til noe sån at jeg har en viss oversikt. (Gjelder alle MOD og ADMIN'S)

Lenke til kommentar
Ang. voten. CSI og CSI: Las Vegas er samme sak. Originale CSI skjer i Las Vegas.

Dette var jeg faktisk ikke klar over, var nesten sikker på at CSI skjedde i LA ;)

hvis din informasojn stemmer så vil vi selvsagt endre dette..

Lol, hvor er naruto hen der da? Det er vel en god del her på forumet som forguder den serien like mye som meg? Istede for alle C.S.I greiene liksom. 

Ja Naruto, Mnete jeg hadde med denne, men den skal vi få med så snart en MOD kommer inn :love:

Hm, rart at en av de få kvalitetsseriene som faktisk kjøpes inn til norsk tv ikke er med, nemlig HBO sin "Six Feet Under", mens "Airwolf" er tatt med... 

Six feet under, stemmer vel at dette er forgudet, men jeg vil avevnte litt og se, men er det fler som Vil ha med Six feet under i pollen?

Hvis det er ytret et par ønsker til så skal vi nok få med den også :)

EDIT: Da legger vi til: Naruto, Endre Las Vegas til L.V, Six feet Under :thumbup:

EDIT2: Da skulle det være fikset av Psilo :)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
ikke mulighet for flere valg?  :(

Hva tenkte du på? Det er muligheter for og legge til dserier hvis du kommer med og andre er enige med deg!

Vi har plass til 15 alternativer til.

All endring i Poll venligst spørr før man legger til noe sån at jeg har en viss oversikt. (Gjelder alle MOD og ADMIN'S)

mener...kan bare stemme på ett valg...

ser jo på flere serier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...