Gå til innhold

Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

111 stemmer

1. 1. Hvilke serier Ser/så du på? (Se 1. post)

• 24, Sesong 4
      20
    • C.S.I, New York
      2
    • Lost
      32
    • Alle elsker Raymond
      2
    • Frasier
      1
    • The O.C
      7
    • Stargate SG1
      7
    • That 70’s Show
      7
    • M*A*S*H
      0
    • Mythbusters
      7
    • Simpsons
      8
    • Futurama
      5
    • Naruto
      4
    • Family Guy
      5
    • South Park
      2

Anbefalte innlegg

MacGyver er damn artig, men har sett oppimot alle episodene TV2 har vist oppigjennom årene. :hmm: De får kjøpe et par sesonger til.

Er det virkelig flere sesonger en det de sender, da?

Kanon! om det er flere. Virker som jeg har sett alle på TV2, og nu er det bare nostalgisk.

Tror ikke TV2 har kjøpt alle 165 episodene som er fordelt på 7 sesonger.

Men hvem ser serier på TV lenger egentlig? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MacGyver er damn artig, men har sett oppimot alle episodene TV2 har vist oppigjennom årene. :hmm: De får kjøpe et par sesonger til.

Er det virkelig flere sesonger en det de sender, da?

Kanon! om det er flere. Virker som jeg har sett alle på TV2, og nu er det bare nostalgisk.

Tror ikke TV2 har kjøpt alle 165 episodene som er fordelt på 7 sesonger.

Men hvem ser serier på TV lenger egentlig? :hmm:

Jeg håper at Tv-2 har kjøpt inn de episodene.. Sikker på at de kanskje ikke har sendt alle da?

Jeg ser da på Tv-serier.. Jeg vil også tro at de fleste ser på serier, selv om de har muligheten til og laste ned alt sammen i dag..

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Har sett 14 episoder av Lost allerede jeg.. Må ligge på både amerikansk og norskt nivå :p

14 stk... :dribble: Hvilken amrikans kanal går de på a? så foresten 1 episode i går.. like den, men var noe lang..

Noen som vet hva den tingen er? og hva den franske dama var?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har sett 14 episoder av Lost allerede jeg.. Må ligge på både amerikansk og norskt nivå :p

14 stk... :dribble: Hvilken amrikans kanal går de på a? så foresten 1 episode i går.. like den, men var noe lang..

Noen som vet hva den tingen er? og hva den franske dama var?

Du kan jo ta en titt på websiden til kanalen, http://abc.go.com/primetime/lost/

Du får se mer av den franske dama litt lenger ut i serien, er nesten en hel episode av det hvis jeg ikke husker feil...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Tusen takk Pepsien... Du ser ikke den franske dama i første episode da.. Men du hører at de får inn signaler på tranciveren sin.. at en fransk dame snakker og så kommer det en mann som teller...

Oversettelsen var Hjelp meg, kan noen hjelpe meg osv.. og de andre er døde, It has killed them..

Hva er det it.. dinosaur?

Eller får du aldri vite det..

Dare ikke spoil for mye her pepsien.. så ta det på PM..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tusen takk Pepsien...  Du ser ikke den franske dama i første episode da..  Men du hører at de får inn signaler på tranciveren sin..  at en fransk dame snakker og så kommer det en mann som teller... 

Oversettelsen var Hjelp meg, kan noen hjelpe meg osv..  og de andre er døde, It has killed them.. 

Hva er det it..  dinosaur?

Eller får du aldri vite det.. 

Dare ikke spoil for mye her pepsien.. så ta det på PM..

Har ikke helt fått det med meg jeg heller... Men du så jo isbjørnen feks. Meningen med serien er jo at de strander på en øde og "ubebodd" øy langt ute i bushen, og på øya foregår det rare ting. De prøver å sende ut et signal om hvor de er, men et annet signal forstyrrer, et som har spilt i 16,5 år! Stemmen på signalet sier "Hjelp, kom og redd meg. Alle de andre er døde, det tok livet av dem alle sammen." Dette skremmer jo folkene som har strandet.

Jeg kan røpe en liten ting, litt senere prøver de å spore opp signalet til franskdama, og Sayid finner dama. Siden hun har vært alene i 16 år så er hun ikke helt god i hodet (for å si det på den måten) og hun binder ham fast i en seng. Sayid finner ut en del om hva som skjedde for 16 år siden, og hva som drepte dem, men fortsatt er mye uklart. Han rømmer også fra damen litt senere, og ute i skogen kommer han til å tenke på noe av damen sa, og finner ut at det kan stemme godt...

Dere får nesten bare følge med i serien, blir bare mer og mer spennende for hver episode, vi får hele tiden tilbakeblikk på livene til personene, så vi som ser på vet mer om personene enn de som er strandet der gjør.

Forresten, jeg ser ikke episodene på amerikansk tv, men som vanlig er det amerikanere som tar TV-rip og legger ut på store BitTorrent sider, bare sånn i tilfelle dere vil legge dere på amerikansk nivå :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er masse forskjellige "dyr" (kall det hva du vil) på øya... Bare tenk på skroget etter kabinen, det sto ganske høyt oppe i fronten, og NOE dro kapteinen ut vinduet. Senere lå han i toppen av et tre.

*vil ikke møte dette dyret ansikt til ansikt* :!:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ok..  jeg må bare få sett alle episodene snart, orker ikke og vente en uke mellom hver gang..  :p

Btw: Hvilke bittorent sider får man tak i episodene? (kan jeg bruke azaurus?)

Azureus er en klient... Gå på google og søk etter "bittorrent" så får du sikkert en del treff. Vil ikke si hvor jeg laster ned, tror det er imot noen forumregler her eller noe. Men du kan fint bruke Azureus som bittorrent klient ;)

Forresten, Etter at du har sett alle episodene på am. nivå, så må du jo vente en uke mellom hver gang uansett :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Ok..  jeg må bare få sett alle episodene snart, orker ikke og vente en uke mellom hver gang..  :p

Btw: Hvilke bittorent sider får man tak i episodene? (kan jeg bruke azaurus?)

Azureus er en klient... Gå på google og søk etter "bittorrent" så får du sikkert en del treff. Vil ikke si hvor jeg laster ned, tror det er imot noen forumregler her eller noe. Men du kan fint bruke Azureus som bittorrent klient ;)

oki... Takk for det.. Vi tar det på PM

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...