jh_ Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg har altså en cisco Aironet 340 som jeg driver å konfigurerer, under user managment så opprettet jeg en bruker (admin//system44). Når dette var gjort så gikk jeg ut og inn for å logge inn på konfigen igjen. Men når jeg skal logge på så virker det som om passordet er feil, den vil ikke inn. Jeg er veldig sikker på å ha skrevet riktig passord, ettersom jeg måtte verifisere det ved å skrive det 2 ganger. Nå vil jeg bare resette ciscoen, slik at jeg får tilgang til konfigurasjonen igjen. Den knappen som sitter på accesspunktet (som jeg trodde var resetting til defaults) fungerer ikke, jeg har prøvd å holde knappen inne i 10 sekunder, så drar jeg ut strømmen (holder fortsatt knappen inne), venter 10 sekunder med strømmen ute, setter inn strømmen, og slipper knappen etter 10 sekunder. Dette trodde jeg ville resette den til factory defaults. Så nå lurer jeg på om det er noen annen måte å gjøre dette på, det er en seriellport på ciscoen, så jeg tenkte at det kanskje var mulig å gjøre dette via. telnet, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg gjør dette, da jeg ikke har noe særlig kjennskap til telnet. Noen som har noen idè om hvordan jeg får resatt denne? EDIT: Dersom denne tråden burde vært postet under en annen kategori, vennligst flytt den. Endret 18. oktober 2004 av jh_ Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Prøv denne siden. Ellers får du se nærmere på dette søket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå