FFX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Prøver og rydde opp i "D:" for å frigjøre litt mer plass på den, Har 74 GB total ledig plass. Problemet er, når jeg søker etter alle filene via D- Disken via egenskaper så sier den at jeg bruker 40GB med plass. Så til problemet, når jeg går på "Min Datamaskin, og søker på egenskaper på D disken så sier den at jeg bruker 54GB med plass... Nå til mitt spørsmål.. Hvor i helsike kan di 14 gigabytene være når dem ikke er i D: disken eller Papirkurven. Noen som har en ide om hvordan jeg kan finne ut dette ? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 prøv å vis skulte filer. så åpner du den fila som har samme icon som søppelbøtta, så sletter du alt som er der windows lagrer nemmelig noe informasjon om søppel der som ofte tar mye plass... Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sjekket systemgjenoppretting da? Tar gjerne en del plass skjønner du og det er BS å ha på uannsett. Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 har du Norton Antivirus installert? norton har laget ett skikkelig ubrukelig system som heter "Norton Protected Recycle Bin"... gå inn i NAV konfig og disable dette, og så høyreklikker du på Recycle Bin'en din og tømmer Norton Protected Files Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå