Gå til innhold

Valg av x800xt pe

Caliber

Anbefalte innlegg

Hei.

Natt til i går døde mitt trofaste radeon 9700 non-pro, til min store ulykke. Etter mye tenking bestemte jeg meg for at neste innkjøp blir et x800xt pe kort, med den forutsetningen at komplett "erstatter" kortet på noen måte (kan vel be om å betale mellomlegg for et dyrere kort?). Det er som kjent en del produsenter av dette kortet, asus, sapphire, powercolor, club3d etc. for å nevne noen, og jeg er virkelig ikke sikker på hva jeg skal gå for. Det jeg kan si er at kortet i den nære fremtid vil bli prøvd seg på vannkjøling, og overklokking vil bli et faktum. Ellers betyr jo det estetiske noe, og jeg er egentlig ikke interessert i noe særlig bundle, selv om det jo er et pluss kombinert med lav pris. Sitter nå på et geforce2 mx, en lite hyggelig spill-opplevelse, så hadde vært flott om alternativene dere nevner ikke er for langt unna tidsmessig. LITT ventetid kan jeg leve med, men måneder er utelukket. Savner tross alt maskinen min allerede... :D

Håper noen kan belyse "problemet" mitt, det er et luksusspørsmål, men jeg har allikevel lyst til å høre deres meninger om emnet.

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det, er det bar å ta det første som du ser kommer på lager! Serlig vist bundel ikke er så viktig.

Vist du ikke må handle på komplett vil jeg tipse deg om at det er powercolor x800xt pe på lager hos www.netshop.no.

Lenke til kommentar
Jeg valgte PowerColor X800XT PE Assassin edition . Litt PGA utseende og litt på Bundle . Elleers har jeg hørt at ASUS X800XT PE er bra , oh komplett skal ha det ikke nå .

Har hørt mye bra om ASUS RAdeon kort ... Half-Life 2 voucher , som kun PowerColor Assassin edition har , var det som avgjorde for meg .

:dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble: :dribble:
Lenke til kommentar

Jeg er desverre begrenset til kjøp på komplett og agp-standarden, så kom gjerne med innspill som faktisk fungerer i min maskin :p

*Edit: Jeg fikk nettopp streng beskjed fra komplett om at det absolutt ikke er mulig å bytte i et nyere kort ved å betale et mellomlegg, så surt.. Syns f**n meg at de kan stille opp når jeg vurderer å legge igjen ENDA 5000kr hos de... :hmm:*

Mvh,

Haakon

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...