Clerion Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen som har smakt bamsemoms med banan? Hvordan smaker det? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det høres rimelig bra ut, må prøve det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det smaker som bamsemums med banan.. Jeg har ikke smakt det, men jeg går ut i fra at det smaker litt sånn som de banasjokoladene man får i sånn minde-sjokolade-pose og i smågodtdisken. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Det smaker som bamsemums med banan.. Jeg har ikke smakt det, men jeg går ut i fra at det smaker litt sånn som de banasjokoladene man får i sånn minde-sjokolade-pose og i smågodtdisken. Det smaker akkurat samme som det , veldig kvalmende med mange Endret 18. oktober 2004 av kjexter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 De gamle bamsemumsene er mye bedre. Blir ikke så kvalmende å spise mange. De nye smaker bare klin likt banansjokoladene i Minde-posene. Ikkeno vits å kjøpe. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det kan vel være godt å blande litt. Og kanskje man klarer å omsette mer enn seks i minuttet Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det smaker som bamsemums med banan.. Jeg har ikke smakt det, men jeg går ut i fra at det smaker litt sånn som de banasjokoladene man får i sånn minde-sjokolade-pose og i smågodtdisken. Det smaker akkurat samme som det , veldig kvalmende med mange Hoho, de må jeg prøve Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 det har også kommet smil-sjokolade med banansmak, liker de ikke så veldig godt... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 det har også kommet smil-sjokolade med banansmak, liker de ikke så veldig godt... Er vel en stund siden det da?! Kan være enig at de vanlige smaker best Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er ikke sikker på når de kom, men jeg så de for første gang for ca. 2 uker siden... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Noen som har smakt bamsemoms med banan? Hvordan smaker det? Det er digg Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 neiiiiiiiiiiiiii ikke nå igjen aaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå