F^*_** Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, det syns iallefall jeg! Har disse monitorene egentlig noe liv ? De sitter hjemme som noen asosiale fettklumper å banner de som "snakker stygt" på forumet. Jeg mener... For en jobb :!: Jeg mener de burde gå ut å finne på noe nytt å gjøre på.. Blir sansynligvis bannet for denne tråden, men... Det er jo jobben deres så Lenke til kommentar
F^*_** Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Tøff du... Takk Lenke til kommentar
Team Hjulmus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 dei er ikkje heilt normale, di er noen fettberg som ikkje har noko liv, forventer egentlig ban for denne, det er opp te fett klompene å bestemme Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 "Monitorene" faktisk. Her har vi med glupe folk å gjøre... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Stenges av åpenbare grunner. Trådstarter får i tillegg en liten ferie p.g.a generell drittposting over en kort periode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg