Gå til innhold

norton antivirus 2004 problemer

Anbefalte innlegg

hei!

jeg sliter innmari med å få konfigurert NAV 2004 oppmot min en PC med Windows 2000...

Får installert NAV2004, men etter første "installsjons-runde" så får jeg beskjed om å starte maskinen på nytt, og det gjør jeg... men så når PC`en har startet på nytt og jeg skal konfigurere det som gjenstår på NAV2004, henger NAV seg opp... får ikke trykt på noen ting, som kan gjøre att jeg skal kunne fortsette å konfigurer! men jeg får avsluttet NAV uten noen feilmeldinger...

Når jeg skal prøve å kjøre en scan, fungerer det heller ikke, står kun på 0 søkte elementer!

har avinstallert og installert på nytt flere ganger, men med samme feil hver gang...

hva er det som gjør dette??

noen som har opplevd dette før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Dette er veldig irrelevant, men jeg anbefaler deg på det sterkeste å kvitte deg med Norton Anti-virus, og skaffe deg NOD32, et mye bedre, raskere, mindre ressurskrevende, og mer effektivt program! ;) Har vunnet Virus bulletin award, hva er det 26 ganger? På rad? Slår ihvertfall Norton ganske heftig der ihvertfall, Virus Bulletin er visstnok ganske prestigefyllt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...