kiklo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har noen klart å fjerne / endre / dempe kameralyd etter oppgradering til FW 12 ? programmet OD-02 feiler etter initiell kontakt med disk, (addr. violation). Har forsøkt uten brannmur aktiv også samme res. Forsøket på å endre filen 'profile.pd' virker heller ikke da den aktuelle linjen ikke lenger er i filen og forsøker en å legge den inn forsvinner den etter omstart. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 kan jo prøve å installere ny versjon av programmet kanskje? har bare fw11 siden jeg ikke får oppdatert fw uten kabel (er det noen som vil hjelpe meg så er jeg er hjertelig takknemlig) Lenke til kommentar
jorg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) søk på forumet før du begynner og stille slike spørsmål... Du slår det på her: Min datamaskin -> Tools -> Folder options -> View og kryss av på "Show hidden files and folders Gå til \\Data\System\HMI\profile.pd å ta kopi av filen til PC'n. Åpne profile.PD i notepad eller annen text editor I filen Profile.PD er denne linjen: 000056:T:Camera_Click_0=2Default\CameraClickMelody.wav Den må modifisere den til: 000056:T:Camera_Click_0=0Default\CameraClickMelody.wav Lagre endringene du gjorde å kopier filen over den orginale filen på mobilen, å endre filen direkte på mobilen går ikke. Nå må du lage en ny mappe i DATA mappen på mobilen, den skal hete Default Lag en txt fil eller noe å rename txt filen til CameraClickMelody.wav Denne filen skal ligge i Default mappen du lagde. edit : vet ikke om det er sånn med nyeste fw! Endret 18. oktober 2004 av jorg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) enda raskere måte er bare bruke programmet OD-02 og bare slette CameraClickMelody.wav edit: gjort på fw11 Endret 19. oktober 2004 av rakib Lenke til kommentar
hjelpekokk Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Just to resume how can shutter sound be removed in FW12. 1. Install the OD tool http://wert.warezbg.com/Siemens%20CX65/PC%...e%20inst/od.rar 2. Use it to open the hidden directories (config and chache) 3. Use any PC-phone explorer (MPM, DES, SiMoCo) to delete or modify the volume of 'CameraClickMelody.wav'. 4. Enjoy silent shooting Hadde litt problemer med OD tool, måtte restarte telefonen et par ganger før jeg fikk det til LYKKE TIL Lenke til kommentar
kiklo Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Da gjennstår bare det samme problemet ! I FW12 finnes ikke den aktuelle linjen å endre i 'profile.pd'. Prøver en å legge til linjen til forsvinner den etter omstart. OD-rar fullfører ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå