Theo343 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301844&cks=SER Endret 21. oktober 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 1) Ja det er rått kort 2) Du får ikke kjøpt derfra om ikke du handler for en bedrift. 3) Prisen er uten mva, dvs du må betale mva i tillegg 4) Correct me if im wrong, men du har vel egentlig ikke lov å slenge ut den linken på en public forum? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) on topic. Endret 21. oktober 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 4) Correct me if im wrong, men du har vel egentlig ikke lov å slenge ut den linken på en public forum? hmm.. hvem som helst kan vel gå inn å se på varene de har? flexi-data bruker sidene til norek som produktinformasjon.. det står ikke noe pris på sidene til norek, med mindre en er logget inn.. bare informasjon.. og hvorfor skulle det være "ulovlig"? =) bunnlose Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Men tilbake til topic. Er skjermkortet bra? Fikk delvis svar på det men Pros, Cons??? Endret 18. oktober 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
herpel Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har nesten det samme kortet, forskjellen er at mitt er et Golden Sample. Jeg er _meget_ fornøyd med dette kortet! Du spurte etter pros og cons.... Pros: Rå ytelse, ingen problem i noen spill (vel å merke uten 8AA og 16AF). Mitt som er Golden Sample klokker som en gud, er ikke sikker på hvordan nonGS gjør det men mine forrige Gainwardkort har vært svært så klokkevennlige. Bra kjøleløsning. Cons: Tar stor plass! Både i lengde og bredde. har et Abit NF7-S kort og det måtte faktisk bøyes litt for å komme ned i sporet. Både RAM slottene og IDE portene var i veien. Prisen...? =) Du vil uansett bli fornøyd med ytelsen på dette kortet. Noen sier at x800 PRO er bedre. Noen tester vinner det ene og noen tester vinner det andre. jeg kan hvertfall anbefale dette på det varmeste. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har akkurat det kortet, kan kjøre 380 og 1200 på minnet. Kortet har god kjøling og man kan stille viftehastigheten på det! Dessverre dårlig bundle. Anbefaler dette! Jeg betalte 3300 for det inkl. mva nytt! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har akkurat det kortet, kan kjøre 380 og 1200 på minnet. Kortet har god kjøling og man kan stille viftehastigheten på det! Dessverre dårlig bundle. Anbefaler dette! Jeg betalte 3300 for det inkl. mva nytt! 3.3? Hvordan og hvor? for et 256 GDDR3 GT kort? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 1) Ja det er rått kort2) Du får ikke kjøpt derfra om ikke du handler for en bedrift. 3) Prisen er uten mva, dvs du må betale mva i tillegg 4) Correct me if im wrong, men du har vel egentlig ikke lov å slenge ut den linken på en public forum? 1. Ja. 2. Veit. 3. Ikke hvis du handler for et firma. 4. Jo du har det, siden sidene ligger tilgjengelig for alle. Lenke til kommentar
vix Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg har akkurat det kortet, kan kjøre 380 og 1200 på minnet. Kortet har god kjøling og man kan stille viftehastigheten på det! Dessverre dårlig bundle. Anbefaler dette! Jeg betalte 3300 for det inkl. mva nytt! 3.3? Hvordan og hvor? for et 256 GDDR3 GT kort? Dersom en leser priseguiden på hw.no ,kan det virke som gainward 6800gt ,er det kortet som folk er minst fornøyd med av 6800gt kortene. 3583kr er det rimligste kortet i denne prisguiden Endret 18. oktober 2004 av vix Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har kortet selv, er ganske fornøyd. Pros: 1. Bra klokker 2. Bra kjøleløsning med røde lys og to vifter 3. Stabil! 4. Ekstremt bra ytelse for prisen. 5. Tror man kan bruke pci porten under, men ville ikke ha gjort det personlig 6. Beste gt kortet man får kjøpt i dag vil jeg tro Cons: 1. Bråker litt, men dette kan fikses i windows med expertool. 2. kanskje litt FOR bra kjøleløsning(lang), den er massiv og tar opp en del plass (blokkerer en sata port for meg ) 3. Dårlig bundle, windvd og no anna drit som fulgte med bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå