Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med NAV 2004

Anbefalte innlegg

hei!

jeg sliter innmari med å få konfigurert NAV 2004 oppmot min en PC med Windows 2000... :nei:

Får installert NAV2004, men etter første "installsjons-runde" så får jeg beskjed om å starte maskinen på nytt, og det gjør jeg... men så når PC`en har startet på nytt og jeg skal konfigurere det som gjenstår på NAV2004, henger NAV seg opp... får ikke trykt på noen ting, som kan gjøre att jeg skal kunne fortsette å konfigurer! men jeg får avsluttet NAV uten noen feilmeldinger... :hmm:

Når jeg skal prøve å kjøre en scan, fungerer det heller ikke, står kun på 0 søkte elementer!

har avinstallert og installert på nytt flere ganger, men med samme feil hver gang...

hva er det som gjør dette??

noen som har opplevd dette før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har kjørt NAV2004 removetool til ingen nytte...!

har slettet alle filer som har med NAV2004 og symantec å gjøre....

har vært på sidene til symantec, men fant ikke noe som kunne være til noe hjelp!

skulle så gjerne ha installert WIN XP, men etter som dette ikke er min maskin, er det ikke min jobb å velge hvilket operativsystem denne personen vil ha...

Lenke til kommentar
har kjørt NAV2004 removetool til ingen nytte...!

har slettet alle filer som har med NAV2004 og symantec å gjøre....

har vært på sidene til symantec, men fant ikke noe som kunne være til noe hjelp!

Hehe, du har slettet mappen i fellesfiler/sharedfiles også?

Hvis ja har du min medfølese, da har du møtt en av de skikkelig morsomme buggene, antagelig billigere for kunden og velege et annet og mindre buggete AVP en og betale deg for og kjempe med denne dritten der :)

Lenke til kommentar

agvg: ja, så sannelig har jeg prøvd dette...! slettet ABSOLUTT alt som har med det F******* antivirus programmet å gjøre, og kommer heller ikke noen vei!

har ikke prøvd å installert på nyformatert, og hvis jeg skal gjøre det, så blir det i såfall siste løsning! :nei:

Lenke til kommentar

Gå inn iregisteret å slett alt som har med symantec etter at alle komponentene er avinstallert på vanlig måte.

Ps er det ingen som kan stenge ute Team Hjulmus. Hva er vitsen med slike "konstruktive" innlegg. Like irriterende som en innpåslitende mygg på en varm sommerdag :roll:

Lenke til kommentar

Forsøke å søke i register? Litt risky :)

På Symantec sine sider finnes et eller annet tool som søker gjennom og ser om du har fått fjernet alle delene. Kan ikke huske navnet om det gjaldt livet mitt, hadde et tilsvarende problem med Telenor sin installasjon. Brukerstøtten der sendte meg til rett side hos symantec. Kanskje et søk i online sin FAQ kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Bare søk opp alle strengene med symantec. Ikke no problem det. Man sletter jo bare det som har med norton å gjøre, har gjort dette mange ganger uten å ødelegge noe. Sansynligvis noe i registeret som installasjonsprogrammet ikke aksepterer ellers skal det jo ikke være noe problem å legge inn norton på nytt eller hva

Ps ellers kan jeg også varmt anbefale NOD32 som antivirus :yes: Norton kan karakteriseres som bloatware

Endret av scrutinizer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...