Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne driver til GeForce 2 GO

arsvendg

Anbefalte innlegg

Jeg har en dell inspiron 8100 (ja, den er utgammel) som har et GeForce2GO skjermkort. Det som er problemet er at når jeg i dag installerer nye spill (som jeg skal klare å kjøre...) så får jeg som regel beskjed om at skjermkortdriveren bør oppdateres...

Problemet er som følger... Dell avviser meg fullstendig og gidder ikke lage noen nye drivere med støtte for dx9, ikke at kortet klarer å kjøre noen fancy funksjoner som er i dx9, men bare sånn at jeg slipper å få beskjed om at driveren må oppdateres liksom....

Jeg klarer heller ikke å finne noen nye drivere til den på nvidia sine sider... det er vel så enkelt som det at det er pc-produsentene som skal lage nye drivere til de GeForce2GO som de sender ut med pc'ene de lager...

I tillegg så kom det ut nye drivere til GeForce2GO fra microsoft en stund tilbake, men da ble det så jævlig å vise dvd på tv fra pc'n at de vil jeg ikke ha!

Er det noen som har no peil på hva jeg kan gjøre?

Må jeg sitte på gjerdet til dell.no og mase og mase og mase til jeg eventuelt får pressa ut en nyere driver fra dem? (good luck her ass...)

Eller finnes det GeForce2GO drivere som er nyere enn sommern 2003 på nettet?

Har forsåvidt prøvd å Google etter dem, men jeg klarer ikke å finne noe... kan hende jeg suger til googling da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...