Team Hjulmus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hvorfor permbanne Shitkaka, lenny^^ og saugen for å ha skrevet litt useriøst, dei har samme IP fordi dei går på samme skule, akkurat som meg, eg går på samme skule som dei. hva er vitsen med det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fordi de skrev bare dritt i forumenen, hadde ikkenoe fornufitg å komme med. Bladde gjennom alle postene deres og kan ikke si jeg fant en eneste post med noe særlig mening. At de ble permbannet gjorde meg glad. Du blir nok bannet snart du også, pga. feilpost, håpløst innlegg osv. Slikt skal ikke taes opp i forumet, ihvertfall ikke i denne kategorien. *Rapportert* (Bare for å ergre alle som synes det er teit å skrive slikt i posten). Lenke til kommentar
Team Hjulmus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 like i give a shit Lenke til kommentar
F^*_** Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fordi de skrev bare dritt i forumenen, hadde ikkenoe fornufitg å komme med.Bladde gjennom alle postene deres og kan ikke si jeg fant en eneste post med noe særlig mening. At de ble permbannet gjorde meg glad. Du blir nok bannet snart du også, pga. feilpost, håpløst innlegg osv. Slikt skal ikke taes opp i forumet, ihvertfall ikke i denne kategorien. *Rapportert* (Bare for å ergre alle som synes det er teit å skrive slikt i posten). Hoho, du er ganske "wannabe" moderator ser jeg!!! HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Team Hjulmus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 han er visst da han, han er sikkert ein jævla cp han og.....HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Team Hjulmus og F^*_** er herved utestengt p.g.a generell drittposting over en kort periode. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg