Gå til innhold

Ka e verdi på min PC ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6500-7000 er ikke så ille pris for det der oppsettet. du må sikkert ut med ca 15000-20000 for tilsvarende oppsett på expert og elkjøp.

edit: skriveleif

Siden jeg jobber på elkjøp, så må jeg vise deg til ett tilbud som jeg syntes er bra og gjør denne pc'en billigere.

bra PC til 11000kr, mener jeg iallefall.

Hva syntes dere?Elkjøp amd 64

se hva slags skjermkort den har, radeon 9550 som ikke duger i spill, den pcen kommer ikke opp i mot den som er snakk om her.

akkurat som eg sa, den holder ikkje i ytelse i forhold te pris

Lenke til kommentar
6500-7000 er ikke så ille pris for det der oppsettet. du må sikkert ut med ca 15000-20000 for tilsvarende oppsett på expert og elkjøp.

edit: skriveleif

Siden jeg jobber på elkjøp, så må jeg vise deg til ett tilbud som jeg syntes er bra og gjør denne pc'en billigere.

bra PC til 11000kr, mener jeg iallefall.

Hva syntes dere?Elkjøp amd 64

Til deg som jobber på elkjøp. Hvorfor selger dere PC2700RAM (333mhz) sammen med en prosessor som er spesifisert for PC3200, altså 400mhz? :hmm:

Lenke til kommentar

5-6k synes jeg er en fair pris.

Nå er det vanskelig å verdsette brukte PCer, men jeg er av den oppfatning at delene ikke faller så mye i pris i forhold til nypris i butikken. Se bare på hva galningene på qxl er villige til å betale for PCer og deler.

Og kjøperen er heldig han får en helt topp PC som han slipper å skru sammen selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...