spøkelse Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg har tenkt å sette kjøpe en ny AMD Duron. Duron pga at resten av system begynner å få noen år på baken. Hva er den stilleste vifta som Komplett har for Duron? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 ehhh... hvilken hastighet hadde du tenkt på duronen din da.. for som kjent utvikler de raskere exemplarene mere varme, noe som fører til at du må ha bedre kjøling! Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg hadde vel egentlig tenkt meg en av de kjappeste Duronene. Men hvis det ikke er mulig å få de til å gå stille, så får jeg vurdere en Celeron med boxed vifte. For de er vel ganske stille? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Silent Viking hos microplex skal funke mer enn bra nok til Duron, den ligger på ca. 21db. Har en sånn på min t-bird, den kjøler bra og bråker ikke no. Den har litt jalla feste, men ellers er den helt topp. Ikke er den altfor dyr heller. Det er iallfall det jeg ville gjort var jeg deg. Evt. så har både 3dfxcool og netconnection veldig godt utvalg i støysvake cpu-kjølere. Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe fra Komplett. Det er mye greiere siden butikken ligger rett borti gata. Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 20:17, spøkelse skrev:Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe fra Komplett. Det er mye greiere siden butikken ligger rett borti gata. sjekk privat melding :smile: Lenke til kommentar
d_jay Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 jeg har en duron 1.1, og med Taisol og 80mm vifte ligger den på max 41. med en silent viking ville sikkert maxtempen være over 50. den kjøleren er stort sett stille .. tror ikke kjøleevnen er spesielt god. uansett, hvis du ikke skal overklokke spiller ikke temperaturen noen større rolle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå