z1Ob Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg har et Raidmax kabinett som jeg vil gjøre noe mer med en bare og sette inn vifter, LED's osv. Jeg lurte litt på om jeg skulle fjerne logoen som gåt over hele vinduet så vinduet blir helt? åpen for forslag. Takker på forhånd Endret 19. oktober 2004 av z1Ob Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Ta og hiv på noe lakk inne i kabinettet. Jeg lakkerte mitt gult innvendig, ble ganske stilig. Kan også sette inn noen lysdioder (blå kanskje) inn i PSU. Men den lakken....... Neeee Endret 19. oktober 2004 av Behydro Lenke til kommentar
belgen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 lag bilde av en mus på sidedøren!!! Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 - Lag viftehull i toppen, - Fjern logoen som går over vinduet, - Fjern, eller gjør drastike endringer med frontdøra! - Lakke innvendig. sett inn Uv kathoder, og div. uv reaktive kabler, vifter osv. da blir den fin. men husk at led vifter og grønn, blå, osv. kathoder ødelegger helt Uv effekten. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 lag bilde av en mus på sidedøren!!! Hvis du mener selv at det du sa var litt små idiotsik så unngå å post det. lurte litt på om jeg skulle fjerne logoen som gåt over hele vinduet så vinduet blir helt? Det går. Det første du må gjøre er å fjerne plexiglasset. Det gjør du ved å bore vekk poppnaglene. Så skjærer du vekk det du vill skjære vekk. Husk å slip ned kanter etterpå. Noe jeg allbefaler er å gå til innkjøp av en poppnagle pistol. Det startsettet de selger billig på europris funker fett. Den kan brukes til mer enn det du trenger Da fester du seff vindu igjen med poppnagler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå