msolberg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei godtfolk. Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å installere PEAR for bruk på min lokale maskin. Jeg har allerede installert PHP versjon 4.3.3 og prøvde å installere PEAR, men fikk det ikke helt til. Fikk masse feilmeldinger som jeg nekter å tro skal være der. Så nå er det avinstallert igjen. Det jeg er ute etter er egentlig en sånn step-by-step sak for å sette det opp. Håper noen kan hjelpe. morten Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Regner med du har lest dette: http://pear.php.net/manual/en/installation.manually.php ? Etter et lite søk på google fant jeg denne: http://www.phpbuilder.com/lists/php-windows/2002062/0170.php Lykke til Lenke til kommentar
msolberg Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Takk for det! Nå har jeg fått installert det og alt er greit sånn sett tror jeg. Jeg har installert noen pakker som etter installasjonen ble lagt under php/lib, hvordan bruker jeg disse pakkene? Som jeg leste i linken du ga meg, så må jeg kopiere disse til web mappa hos meg? Er dette nødvendig? - morten Lenke til kommentar
msolberg Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Kunne du forklart dette så hadde det vært supert, har enda ikke fått det til å fungere. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 PEAR er inkludert i PHP-installasjons-pakken, og du trenger bare å kjøre det medfølgende batch-scriptet for å installere PEAR (ligger i c:\php eller hvor du enn har installet php). Dette scriptet skal oppdatere tingene for deg automatisk. Lenke til kommentar
msolberg Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Det vet jeg allerede. Jeg sa jo at jeg hadde fått det installert korrekt. Men hvordan bruke PEAR pakkene?? Dette har jeg ikke fått til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå