whom Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Er en av de få som tenker at det hadde vært greit med en mp3 spiller Funderer på hvilken Er det mye å si på ytelsen på de forskjellige? Har hørt mye fint om Creative Rhomba, men når jeg ser Ukens Tilbud på Komplett (MSI MEGA Player 515, 256MB), så lurer jeg på om jeg ikke heller bør ta den... Eller kanskje en annen som passer meg bedre? - Radio ikke must - trenger ikke mer enn 256mb - Grei lyd - rimelig - ikke altfor stor Hva mener dere? Takk for på forhånd Endret 18. oktober 2004 av Deuz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er en av de få som tenker at det hadde vært greit med en mp3 spiller Funderer på hvilken Er det mye å si på ytelsen på de forskjellige? Har hørt mye fint om Creative Rhomba, men når jeg ser Ukens Tilbud på Komplett (MSI MEGA Player 515, 256MB), så lurer jeg på om jeg ikke heller bør ta den... Eller kanskje en annen som passer meg bedre? - Radio ikke must - trenger ikke mer enn 256mb - Grei lyd - rimelig - ikke altfor stor Hva mener dere? Takk for på forhånd http://komplett.no/k/ki.asp?sku=124853&cks=SER Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) @ FuZzY^: Jeg tror prisen hadde litt å si... Personlig har jeg hørt mye bra om Apacer Audio Steno BP300, så jeg ville ha gitt den et forsøk...: http://psdata.no/ps.asp?proddetail=105672 Endret 18. oktober 2004 av pain Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 @ FuZzY^: Jeg tror prisen hadde litt å si... Personlig har jeg hørt mye bra om Apacer Audio Steno BP300, så jeg ville ha gitt den et forsøk...: http://psdata.no/ps.asp?proddetail=105672 Deus: Bernt har denne... jeg har prøvd den, veldig bra og god lyd! Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg skal bestille noe annet fra Komplett, ås det hadde vært veldig greit om jeg kunne fått kjøpt en tålig spiller derfra.. Noen forslag? Hvis Komplett ukens tilbud (eller noen annen for den sags skyld), så tror jeg jeg går for Creative Rhobus Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Ellers er generelt ørepluggene til medfølgende mp3 spillere gode? Lest litt om Koss-The Plug. Bør jeg kjøpe? Da tror jeg det blir Sunbeam Rhobus+kanskje Koss The Plug. hvis ikke det kommer flere innspill Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jazpiper Innebygd mic? Sånn at du kan ta opp lyd, f. eks når noken snakkar. :!: 256 mb Fm radio o.s.v, les på linken. Denne anbefaler, eg har den sjølv. Eg kjøpte spilleren på Komplett, men den ser ikkje ut til å vere der, men dei får vel inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå