Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har laget en avatar, men jeg greier IKKE å få den mindre enn 6kb!!!! Det er umulig. jeg har prøvd paint.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Slik? Klapp for Blib Hvordan gjorde du det? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg åpnet bildet i et skikkelig bildebehandlingsprogram (Paint Shop Pro akkurat nå) og trykte "Lagre som". Så gav jeg den et nytt navn og trykte Save. Poenget er da at med et hvet skikkelig bildeprogram kan du da velge hvilken kvalitet du vil lagre JPG-bilder med. Jeg rett og slett bare satte ned kvaliteten en smule, noe du så vidt kan se hvis du myser Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har laget en avatar, men jeg greier IKKE å få den mindre enn 6kb!!!! Det er umulig. jeg har prøvd paint.... http://www.adobe.com/products/photoshop/main.html Like greit å sette i gang å lære Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er umulig. jeg har prøvd paint.... Jeg håper du ikke mener det? Paint må være en av de dårligste bilde komprimering og kvalitets programmene ever... Paint shop er kjekt å ha, ikke bare i slike tilfeller. Jeg, som ikke driver med noe fotoredigering eller no sånt, får bruk for PS opp til flere ganger om dagen, alt fra å ta screens til å komprimere og sånt. PS er definnitivt et av top 3 programmene Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Brukte Adobe PhotoShop 8, det laget tydligvis ikke små bilder EDIT: Post #1300 Endret 18. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) under 2k edit: brukte Photoshop. Noen som sa at ikke Photoshop klarte å lage små bilder? Endret 18. oktober 2004 av arvjakob Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Brukte Adobe PhotoShop 8, det laget tydligvis ikke små bilder EDIT: Post #1300 Lagre som Bilde for Nett i menyen. Allerhelst bør du bruke Gimp, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå