Dr3as Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Sitter med en side som refresher seg vært 2. sekund. Dette er en ferdig side som jeg skal redigere litt på for en venn. Problemmet er at jeg ikke finner noe sted koden for at den skal refreshe seg. Dette kan jo også være javascript så kan være feilpostet. Så jeg vil gjerne at folk poster måter å få en side til å refreshe seg på. Endret 17. oktober 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
Lurifax_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Litt vanskelig å si noe uten å se noe kode, men du kan se etter følgende linje mellom <head> ... og ... </head> <meta http-equiv="refresh" content="2"> Man kan også refreshe/reloade en side med javascript. Det gjøres stort sett med en timer og følgende kodelinje: var sURL = unescape(window.location.pathname); window.location.href sURL; Søk etter alle eller noen av gitte verdiene og se om det gir noe treff. Slett etter ønske. Endret 17. oktober 2004 av Lurifax_ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Viste seg at det var en merkelig frame der med meta refresh, så økte bare den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå