Gå til innhold

Er det verdt oppgraderingen?

MacManus

Anbefalte innlegg

Jeg har et hercules radeon 9600, lagger i vietnam og sliter med doom 3. Verdt 1900 kr for et nytt 6800LE? Eller er det bedre å vente til over nyttår for å kjøpe 6800GT? Men problemet er at det ikke takler spill som spilles på LAN. Svar så fort så mulig. Haster litt. Når kommer neste generasjon skjermkort forresten? noen som vet det?

Endret av MacManus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var jo det jeg og mente. Men sliter litt med det. Prøvde rivatuner, funket ikke i det hele tatt. Men jeg tror jeg heller sparer litt til og kjøper meg et litt bedre kort. Lest om de som har ødelagt LE kortet pga pipelinesene. Kanskje det kommer noen fine tilbud senere på skjermkort. Lov å håpe.

Lenke til kommentar
Norek kan du gløyme å handle hjå. då dette er ein leverandør og du må vere registert forhandlar av datautstyr for å få tilgang der.

(norek er eigd av komplett ASA som også eig komplett.no)

mvh

JanEirik

Men hvordan kan norek ha tilbud mens komplett har andre tilbud? Skjønner ikke helt det :hmm:

Lenke til kommentar
Fordi det hadde vore veldig teit for ein leverandør å ha tilbud på dei same produkta som deira eigen sluttbrukar-salgsavdeling hadde tilbud på.

Samt at det er to forskjellige marked norek og komplett henvender seg mot.

mvh

JanEirik

Ok, da skjønner jeg. Takker. Men jeg tror jeg venter til imorgen for å se på noen tilbud hos andre data forretninger. Som f.eks nesthop og psdata. Flexi har jo fortsatt LE kortet til 1900kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...