Gå til innhold

Hvem som er hekta på data??

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-05-19 16:54, PanzerFaust skrev:

Internett er det som gjør meg hekta. En pc uten internettilknyttning er ikke mye verdt..

er så enig som det går ann å bli... en pc med internett, winamp og divxcodec gjør livet mitt mere innholdsrikt :grin:

stakkars folk uten internett :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok si at jeg er ekstremt hekta på data ja.

Når jeg begynte å spiller Anarchy online tok det helt av, og jeg satt oppe til 04:00 og 05:00 på natta fordi da kom vennene mine fra usa online :smile:

Nå har jeg heldigvis kanselert abonomentet på AO, så det blir vel færre timer utover sommeren (får jeg håpe... sitter å sliter med muse syken nå :cry: )

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 17:26, amd_guru skrev:

Når jeg begynte å spiller Anarchy online tok det helt av, og jeg satt oppe til 04:00 og 05:00 på natta fordi da kom
vennene
mine fra usa online :smile:

Er det som gjør meg avhengig av å være online, andre personer. Jeg føler at andre forventer at jeg går online og sjekker mailen, leser forums, titter innom på irc osv. Vet selv hvor irritert jeg blir når folk bruker en uke på å svare på en simpel mail. Nei, mail må sjekkes annenhver dag, minst(selv sjekker jeg normalt ca 10 ganger daglig).

MMORPG er nok uansett noe av det skumleste du kommer over. Det blir et skikkelig VR community og du føler at man har samme plikter der som IRL.

men selv om jeg er avhengig av internett, er det så farlig da? Hovedsaklig ofrer jeg skolearbeid, TV serier og en og annen fredags og lørdagskveld. Synes det er et greit offer for å ha venner fra hele kloden jeg :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 20:53, Anders Leipsland skrev:

men selv om jeg er avhengig av internett, er det så farlig da? Hovedsaklig ofrer jeg skolearbeid, TV serier og en og annen fredags og lørdagskveld. Synes det er et greit offer for å ha venner fra hele kloden jeg :smile:

Er enig i at internett er det som gjelder når jeg driver å fikler med pc'n. Kan ikke huske sist jeg spilte et single player spill. Må vel være CS med botter, når pappa drar vekk adsl modemet fordi jeg sitter for lenge.

Ellers bruker jeg opera, som sjekker mailen vært 5min :smile: genialt, siden det er en browser med helt integrert epost leser!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 15:43, sosohal skrev:

Jeg begynner å rydde rommet hvis jeg ikke har en PC...

Stakkar deg.. hehe.. Hvordan ser rommet ditt ut egentlig? Eller hvor ofte mangler du datamaskin..

Jaja uansett.. Må si det selv at jeg er ganske hekta på data. Klarer meg uten, men dagen er nok ikke den samme. Har litt problemer med å finne på fornuftige ting å gjøre da..Da blir det mobilen som får jobbe litt. Spiller "makk" eller Snake som noe kaller det :wink:.

Data er kommet for å bli, hvorfor ikke utnytte den tiden vi har her på jorden? Hehe..

Jaja, kommer vel snart slike avvennings "anstalter" for folk som er hekta på data. Gruppe terapi.

"Hei mitt navn er Ole Norman, og jeg er hekta på data".. LOL!

Jaja.. får se om jeg kan finne på noe fornuftig nå.. Med PC'en da selvfølgelig.. :wink:

Dumbo aka sim

Lenke til kommentar

Det er masse positive ting med data. det kan være sosialt, spennende og lærerikt. (+++)

Men dette tar helt av :wink:

Er heldig vis ikke avhengig. Synes at det finnes bedre ting å gjøre enn å sitte foran dataen. Hvis det er noe annet og gjøre da.

menn, er avhengig av musikk. det gjør også at jeg sitter mye foran data'en :wink:

get a life, start talking face to face

Lenke til kommentar

Hekta? Å nei, langt ifra. Utenom at jeg "låner" pappa sin bærbare 2 sek. etter at min PC tar dagen (har hatt litt problemer med HK, CPU og RAM :grin: 2 dagar e som... errr.... kan egentlig ikkje sei det, for kan ikkje huska sist gang det skjedde (utenom ferie seff)

Lenke til kommentar

Hehe.. data'n står å snurrer 24/7 går strømmen av den tror jeg det er krig :eek: internett 5 timer er ikke problem.. men å lage hjemmesider er jo gøy også da.

:grin: eller sortere web grafikken i nyeste fotosoftware.. nye løsninger kommer med .net..... brain-jam!?

FAQ 2002

"A table, a chair, a bowl of fruit and a violin; what else does a man need to be happy?" - Albert Einstein

"A computer and the ability to program it"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...