danno_O Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei! jeg har nettopp kjøpt meg et nytt KODA 5-punkts surroundanlegg, og jeg lurer på om noen har noen erfaringer med disse settene? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Koda er et lavbudsjett merke av relativt dårlig kvalitet.Ikke spesielt bra nei. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Koda er et lavbudsjett merke av relativt dårlig kvalitet.Ikke spesielt bra nei. Men funker det greit å spille av musikk på når man ikke er så kresen på lyden? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Koda er et lavbudsjett merke av relativt dårlig kvalitet.Ikke spesielt bra nei. Men funker det greit å spille av musikk på når man ikke er så kresen på lyden? Lyd er det jo av det,så hvis du ikke er kresen blir du kanskje fornøyd. Lenke til kommentar
Mapster Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Koda er ikke å annbefale... Har Koda 5.1, crappy i forhold til Creative i samme prisklasse. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Beklager,men siden du spør.Koda er Donald Duck "hi-fi". Lenke til kommentar
Bjfi123 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 jeg vet dette er en gammel tråd men fikk lyst å skrive uansett... jeg kjøpte nettop et par koda høyttalere og jeg er drit fornøyd med dem de slår hardt å dunker i brystet! ja de er kanskje ikke verdens beste hifi høyttalere men det blir feil å kalle dem dårlige. jeg vet dette er en gammel tråd så det kan jo være koda har bedret seg siden 2004 men høyttalerene de lager nå er det ikke noe å si på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå