Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg står mellom disse to: CNet Broadband Gateway 3Com OfficeConnect Cable/DSL Gateway Prisen betyr ingen ting. Redigert: Det er også viktigt at jeg kan kunne åpne porter på en grei måte. Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjøp 3Com Det er jo det som virker tryggest ja, men er den bedere enn den andre og hva er bedere? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har ingen erfaring med CNet-routeren, men jeg har den trådløse versjonen av 3Com-routeren. Det er i alle fall lett å forwarde porter på denne, slik at P2P o.l. går fint. Den er også veldig stabil. Det går måneder mellom hver gang jeg trenger å restarte den. Men er du sikker på at du ikke bør kjøpe den trådløse versjonen? Det er svært hendig å kunne koble til en tilfeldig maskin trådløst, og prisforskjellen er ikke all verden. Mer og mer utstyr blir også levert med trådløse forbindelser, slik at en trådløs router er mer fremtidsrettet. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hmm.. Jeg tror jeg går for 3Com da Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hmm.. Jeg tror jeg går for 3Com da Et bra valg, sjekk dog at den har nyeste firmware og oppdater den hvis nødvendig. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hmm.. Jeg tror jeg går for 3Com da Et bra valg, sjekk dog at den har nyeste firmware og oppdater den hvis nødvendig. Har ikke så mye peiling...... Hva er firmware? (er det programvaren på ruteren?) Hvordan oppdaterer jeg den?? Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har ikke så mye peiling...... Hva er firmware? (er det programvaren på ruteren?) Hvordan oppdaterer jeg den?? Ja, og det er veldig enkelt og står godt forklart i manualen. Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Har ikke så mye peiling...... Hva er firmware? (er det programvaren på ruteren?) Hvordan oppdaterer jeg den?? Ja, og det er veldig enkelt og står godt forklart i manualen. Det høres bra ut Tusen av takker Endret 5. november 2007 av sv3inung Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå