bowelripper Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det mulig å koble sammen to pc-er gjennom f.eks. USB, firewire, el.l.? I den hensikt å kopiere fra harddisken i den ene pc-en til den andre. For å slippe å koble ut harddisken i den ene pc-en ... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 du tenker på et LAN? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 For 2 PC-er, bruk en krysset nettverkskabel. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 du tenker på et LAN? Jeg vet egentlig ikke hva jeg tenker på. Bare at jeg vil kopiere store mengder data fra én pc til en annen. I gode gamle dager spilte vi DOOM mot hverandre med en kabel koblet til parallellporten ... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kan ikke mye om nettverk jeg... :dontgeti: Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 For 2 PC-er, bruk en krysset nettverkskabel. Hvordan får jeg så overført data mellom de to pc-ene? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg regner med at begge PC-ene har et nettverkskort. Enten på hovedkortet eller et eget kort. Disse har en RJ-45-plugg. De ser slik ut: Så kjøper du en krysset nettverkskabel, som denne. Da har du en kobling mellom de 2 maskinene, som kan brukes til overføring av filer. Lenke til kommentar
bowelripper Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Nå har jeg kjøpt en krysset kabel som jeg har mellom to pc-er. Hva gjør jeg videre? Hvordan får jeg overført filer mellom de to pc-ene? Trenger jeg et spesielt program? B.R. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå