frodd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei! Er ikke helt sikker på om jeg har postet i rett kategori i og meg at jeg ikke helt vet som er galt! For en uke siden fikk jeg meg mitt splitter nye Gainward Geforce 6800LE. Det som er problemet er at skjermen blir svart hvis noen tar store filer fra meg på LAN. Lurer derfor på om det er hovedkortet som blir for varmt, eller om det er noe annet som kan være feilen. Dette har ALDRI skjedd før, så kan det være at skjermkortet har "tilført" ekstra varme som hovedkortet ikke tåler? Jeg står helt fast! På forhånd takk til all hjelp! Lenke til kommentar
frodd Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Ingen som har peiling på dette?? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror kansje du skal prøve å spørre her http://forum.hardware.no/index.php?showforum=23 Lenke til kommentar
wim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva er hovedkort / cpu / skjermkortets temperatur? Blokkerer det nye skjermkortet mye for luftgjennomstrømningen i kabinettet ditt? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva er hovedkort / cpu / skjermkortets temperatur? Blokkerer det nye skjermkortet mye for luftgjennomstrømningen i kabinettet ditt? Hovedkortet har ikke temperaturmåler. Cpu ligger normalt på 30 grader. Skjermkortet har jeg ikke sjekket. (Vet ikke hvordan) Skjermkortet blokker lufta til hovedkortet. Jeg bruker ikke vifter. Lenke til kommentar
wim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 30 grader skulle holde. Du trenger antageligvis vifter i kabinettet, men jeg tror ikke dette skal være nok for å krasje systemet ditt Lenke til kommentar
frodd Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 30 grader skulle holde. Du trenger antageligvis vifter i kabinettet, men jeg tror ikke dette skal være nok for å krasje systemet ditt Hva er det da som kan være galt? Lenke til kommentar
wim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kanskje det er noen drivere ellerno som ikke er kompatible. Prøv å laste ned de nyeste driverene til nettverkskortet ditt og skjermkortet Lenke til kommentar
frodd Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Kanskje det er noen drivere ellerno som ikke er kompatible. Prøv å laste ned de nyeste driverene til nettverkskortet ditt og skjermkortet Nettverkskortet? Lenke til kommentar
wim Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 det er sikkert integrert på hovedkortet ditt, derfor last ned nyeste drivere til hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå