Hardi Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei! Jeg ikke problem med PCen, men tenkte å spørre noe om drivere. Trenger jeg å oppdatere drivere på min pc? hva hvis jeg skal oppdatere en driver? må jeg avinstallere den gamle først eller bare oppdatere med en gang? Hvilken prosedyre dere syns er bedre å ta for å holde drivere oppdatert? Takk for hvert enkelt svar Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det lønner seg helt klart å oppdatere drivere ja, og du har også helt rett i at de gamle bør fjernes først. Jeg har ingen faste prosedyrer selv, men jeg sørger for å ikke la det gå alt for langt tid mellom hver gang jeg oppdaterer driverene. Lenke til kommentar
Hardi Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Er det noen programmer som man kan bruke to ta backup av drivere? Når man oppdatere drivere, gjør man det en og en eller alt samtidig. Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 WinXP har jo en slik funksjon nærmest innebygd... altså du kan "rull tilbake driver" til den forrige versjonen hvis den versjonen du la inn ikke funker no særlig... Selv har jeg nå aldri hatt problemer med at nye drivere fucker opp noe... så lenge man holder seg unna beta-drivere og slikt... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er det noen programmer som man kan bruke to ta backup av drivere? Når man oppdatere drivere, gjør man det en og en eller alt samtidig. Driver magician Gjør akkurat det , veldig kjekk å bruke ved f.eks windows reinstallasjoner da har man alle siste driverene lagret et sted på disken og slipper å lete fram cd'er floppyer laste ned fra internett etc. Man kan også bruke det for å suge ut "gamle" drivere fra f.eks en laptop for å installere på en annen osv. ,dette i tilfeller hvor driverene er håpløse å få fatt i på nettet lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå