Arntfinn Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hvordan får jeg avinstallert programmer som jeg har kompilert selv? liker best tar.gzs framfor rpms er eneste mulighet å finne alle filene og slette de manuelt? _________________ Watch your right watch your left watch the right watch the center AND WATCH YOUR BACK!!! [ Denne Melding var redigert av: Arntfinn på 2002-05-19 14:36 ] Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 har vel ikke så mye imot rpm, men jeg fikk ikke til glx driverne som jeg hadde på rpm. gikk mye greiere med tar.gz. har ikke tenkt noe over avinstallering, for jeg har ikke hatt bruk for det Lenke til kommentar
jean Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Det er som sagt noen programmer som har make uninstall, men ellers så er eneste løsningen (såvidt jeg vet) å slette dem manuelt.. whereis program , rm -rf /path/to/program Lenke til kommentar
janosh Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Det går vel også å lese make filene (dersom du har god tid)... Der står d hvor filene ble installert (trur jeg)... Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 http://www.jkcal.org/simon/itrace/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå